CITARASA RINDUAN

Friday, July 1, 2011

Malasnya.......

Huwah!!!!!!!!


Malasnya nak niaga… mata rasa nak tutup jer….dah jam berapa eik?? Hah!!!! Dah 5.30 pagi….???
Terus bangun dan lipat selimut…


Tarik tuala…. Jalan ke bilik air, sekali dengar suara…


“Yang oiii…. Nak kemana tu?? Hari nie kan hari jumaat!!!”


Lah!! Dari 9 tahun lepas aku memang cuti jumaat … awat aku tak perasan hari nie dah hari jumaat.. hahhahaha…..


PS: tarik selimut ingat nak tidur lagi, sekali teringat umai nak sekolah… hehehhehe, kansel..

26 ulasan:

Mas said...

kikikikiki.....
selamat bercuti ayu......

Citarasa Rinduan said...

Mas--
thanks...
heheheh

plan nak ke pasar.. nak belanjer bahan basah kedai...
sambil2 tu.. singgah kedai buku.. nak beli novel.. hehehhe
shopping!!

Queenie said...

heheheee...kalau akak, dah termalu-malu kongkang dah...

ibundo said...

selamat hari jumaat ayu..
selamat bercuti.

sarah-najwan said...

slmt pagi dan bercuti..
akak ke padang ni..sukans..hehe

Diana @ Melley Mey said...

Assalamualaikum akak...
selamat pagi akak ayu yg manis...
ooo hari nie cuti yer akak... ermm.. skg nie kekdg kita cam x rasa jer masa cepat sgt berlalu.. cam baru jer hari jumaat kan akak.. dah datang lagi hari nie.. ^_^.. selamat bercuti akak... ;)

pCL n mmD said...

aik!..bole lupa plak hari minggu yg ditunggu...yeah btl kata Diana@ Melley Mey tu..cepat benar masa berlalu ..

anymz said...

selamat bercuti ayu..beli novel banyak2 ya.hehe

zeqzeq said...

Puan mem. I CUti hari ini,boleh..puan kan baik hati. hati.

Mommy Fara said...

Saya pun orang Johor. Tapi Batu Pahat. (Sibuk je nak cite kan?)

tun_telani said...

morning kak ayu ^^
hari ni rehat puas2 ye. selamat bercuti =)

bujal X said...

cuti selalu akak buat apa?

Lelaki Ini said...

hahahah!
sabar je lew..
leh lupa plak..
adeyh2!

zaidah said...

selamat bercuti untuk ayu n selamat sekolah untuk umai

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

owh cuti ke kak ayu...saya teringin nak jumpa kak ayu sgt2..huhuhu..


pas umai sek blh la akak rehat ye.

Areef Ibn Naim said...

salam kak,

bru bc sikit, sy dh tertanya2... CR bukak plak ke ari jumaat... rupa2nya kakakku mengigau, hehehe...

wahida said...

ayu, gift dah sampai? kalau dah sampai, coklat tu masuk fridge dulu ye....

cik cek said...

he he he...nasib baik ditanyakan ...kalau tak Ayu ngan selambanya mandi dan siap2 nak g beniaga...lagila kelakonya...

Ibu Mifzal Arsyad said...

heheh..bestnya cuti..

miloais said...

wakakakaka!

selamat bercuti beb!

makdara TERdiva said...

semalam yg saya ingat hari jumaat :)

selamat bersenang-lenang dihari cuti yer

Bionic women said...

hehhehe..lucu ler kak..haha.
kena makan vitamin 'R' banyak skit kak. baru cergas. haha

diana said...

cemana pun tetap kena bangun jugak eik..
heheheh

Gee® said...

mimpi apa semlm tu sampai terlupa segala... hehehehe... slmt bershopping....

salina sayang said...

camane blh lupa cuti ni?? kalau saya awal2 lagi dah set esok bngun lewat sket...cuti kan...hehe

ieda said...

ekekek faktor usia tuu ayu :)