CITARASA RINDUAN

Friday, July 1, 2011

Biar betul......?

DIA:Nak ambil angin luar tak?
AKU:Bila..?
DIA:Malam nie lah??
AKU:Hah!!!!! (biar betul, tu bisikan hatiku yang berkata-kata…)
DIA:Nak pergi tak?
AKU:Kemana ?
(adeh!! Sessi soal jawab yang tak ada penghujung……..)
DIA:Cepat siap-siap..lepas solat maghrib kita keluar…
AKU: Umai, mak.. jom siap-siap… En Zalie ajak keluar malam..
Semua, pandang aku…. Umai.. melompat-lompat keriangan.. MIL terus bangun masuk bilik air..
Aku?? Yahooo…..
PS:dah lama tak keluar malam… bestnya…, untuk korang, jom… layan menu lunch kami hari nie.. sayur bening dan ikan selar besar masak singgang...


9 ulasan:

senyumSOYA said...

waa.. skali skala amik angin best kan akak.. lepas penat di dada~ hehehe
have anice day~ (^^!

Alexandriana Alia said...

sayur bening. enak dimakan begitu saja. heheh

Cheq Sue said...

saya pun dok rasa2 nak kuar amik angin malam...tapi x leh malam ni...esok pepagi nak ke sekolah..

ieda said...

bestnyaaa ieda punn dah lama x kue malam ayu .. hubby sebukk manjang uu

have a nice night dear ! :)

eelobor said...

huhuhuhu.....esok malam jom ke umbai....

Dearie Pearls said...

sangatlah sedap sayur itu...

*bestnyer sekali sekala keluar santai2... heeeee

cik cek said...

Lauk ringkas tapi besttt....

Seronoknya sesekali kuar makan2....beralih angin...

Queenie said...

pi mana tuh?
kefosyi nih...

en zalie boleh ker makan makanan luar?...

akak suka singgang gelama...

diana said...

saya pulak tetiap hari keluar malam..
hehehe...
ronda2 je.:p