CITARASA RINDUAN

Wednesday, July 27, 2011

Wordless Wednesday (Part 6) Cuba TEKA harga pokok bongsai ini!!

28 ulasan:

~izan~ said...

alamak,kena teka harga ke kak? izan ni dah la buta seni pkok ni.ni mesti ribu2 ni..sebab bongsai mahal huhu..nak2 yg dah besar n cantik mcm ni..so izan teka ribu2 hehehehe

Sis-Lin said...

Salam Ayu...

Sis teka kan...dalam 30 ribu ke atas..hehehe
Sbb arwah atok cina sis ada gak sebesar tu, dn ada org nk beli dgn harga tu, tp kita x jual pun, sbb bela dr kecik sampai jd mcmtu..now masih ada lagi kat Yong Peng pokoknya..banyakkkkkkk...

missbby said...

ermmm..memang tak pandai nak teka..tapi cuba jelah..hehe, 500 ke bawah, betul ke?

Mas said...

perhhhhh....mesti puluh ribu tu harganya....

H.J said...

60000...

Kakzakie said...

Dekat mana nie Ayu? Kalau yang dekat zoo saleng tu harga bonzai kecik pun dah beratus.... Inikan pula yg dah besar macam tu. Mesti beribu....

ct N honey said...

ct suka tgk pokok bonsai...agak2nya mahu ribu2 ni

rosmina samin said...

Rasa2nya lebih RM50,000..betul tak? ada orang cakap lagi togel lagi mahal, betulke kak?

Mommy Fara said...

RM30k kot?

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

hak hak..sy mmg buta rega pokok..dlm otak sy td pikir rm50 je..kalinya tgk kat atas ni seme main riban-riban..malunya syy =____=

bujal X said...

ratus2 je~~

*pokok bonsai makin kecik makin mahal~~hoih~

erienz said...

huihai...kalau yg kecik pun beratus...ni mst berpuluh ribu gak...betul x ayu, main teka teki lak yer..

cik cek said...

Ayu...

Confirm...ribu raban harganya...betul tak Ayu...selalunya tak jumpa yg murah pun pokok bongsai ni....

p/s...dah start ke operasi tanam2 bunga...bestnya....

cikgu isza said...

asalnya mesti harganya biasa jer.. dah terbentuk macam tu dan dijaga bertahun-tahun.. magu ribu riban..
nak angka lapan lah.
RM****. Isikan tempat kosong..
:D

mama tims said...

saya teka dari rm500-1000 kot..

Yana Shaiful said...

Salam K.Ayu..

pg2 lg dh main teka teki nii.. hmm.. yana rasa RM1K++

Isteri Encek Bard said...

CANTIKKK KAK BONSAI

sarah-najwan said...

mesti mahal nih..heheh

akak teka dlm 30K..

Gee® said...

a'aaaa.... 35k kot...

munna said...

cecah 20k kot...

cucu umie said...

ayie rase grenty mahal around rm500 kot..hehe

Queenie said...

harga sebijik kondo kot?
akak tak pernah berjinak2 ngan bonsai..
rasanya tak perlu kot sebab sendiri pun sudah bonsaiiii wakakakaa...

zaidah said...

YANG KECIK AJEPUN DAH BERATUS BERIBU INI KAN YANG BESAR...BERIBU RIBAN NI...

diana said...

3500..:p

Huszaini said...

24 juta sama harga dengan cincin orang tu!

kapchai said...

Nak try cubalah..

mungkin RM5K

nuwairani ismail said...

49 ribu kot...nampak exclusive betol...

cik pulau said...

tak reti nak meneka..
tak pernah amek tau pun pasal harga pokok.. lalala~