CITARASA RINDUAN

Sunday, July 24, 2011

Rezeki hujung minggu!!!!


~pelanggan hantar 4 biji, harus ku berpanasan hari ini, nak buat pengat atau bubur mungkin tidak.. sebab dah 2 minggu asyik dihidangkan dengan serawa dan bubur durian…ku pengsan!!!~
Hujung2… kena sedekahkan kat pekerja atau jamu pelanggan kot…….

20 ulasan:

Cik Tie Berbicare said...

wah,,, sedapnya durian ! :D

ainnoraini said...

durian...rezeki tu,bestnye..
bagi ain jer la ayu...kite org anak beranak pantang jumpe buat tu...setakat 4 biji tu sekejap jer selesai..

~izan~ said...

musim durian kan..merata2 ada je..dan ayu sungguh bertuah n murah rezeki tu.. =D

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

tak yah la pening2 kak ayu yang manis....pos ke segamat sudah..hik3

Mas said...

alhamdudillah...murah rezeki ayu....
ayu..cer try cokodok doyan..sedapp tau...rasanya ala2 cempedak goreng pun ada....
ayu boleh tengok kat link bawah ni gambar cokodok durian...

http://mas-dapurmas.blogspot.com/2011/04/cekodok-durian.html

IMANSHAH said...

durian saya beli rosak, mintak bleh??

eiela said...

murah rezeki kak ayu. makan dengan pelanggan best jugak tuh kak. mesti diorang tersenyum lebar.

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Sedapnya Ayu... akak tgh lapar plak ni, takde selera nk makan..mcm nak demam pun ada. Kalau ada org bg serawa ngan pulut, alangkah sedapnyaaa.

cik cek said...

Wah!..bau deryan...bau deryan...sampai sinila Ayu....cedapnya....:)

YANA SHAIFUL said...

Salam K.Ayu..

klu xmo bleh bg kat yana jee.. xpnh puas mkn derian..sedapnyaa :=)

azieazah said...

AYUUUUUUU!!

knock! knock! Kak Azie ketuk pintu malam nanti... nak cari durian!

Melepak Tanpa Kepak...!

Kalamhati said...

Nak sebijikkkkk!!!

H.J said...

sedekah kat sni je..hehe

Lelord said...

huhuhu meh anto doha

Yan said...

bestnya Ayu..rezeki jgn tolak ye..

buat serawa makan dgn pulut atau roti..wala weiiiii..

Aliza Zeke said...

wahhhh..nak2 durian tuu

sarah-najwan said...

ayu..bikin pulut duyan..kendian paste kat blog..hehehe..akak jamu mata ajo la...

insan_marhaen said...

IM pun dah tak larat nak bagi alasan kat ibu_suri untuk belikan durian. Nampaknya sehari dua ni kena pi car la..

cik pulau said...

ya ampunnn kak... sedapnya....

Mommy Fara said...

Sedapnya! Nak jugak!