CITARASA RINDUAN

Saturday, July 23, 2011

Keputusan Tilawah Al Quran Peringkat Antarabangsa kali ke 53

Alhamdullilah., akhirnya Majlis tilawah alquran peringkat antarabangsa kali ke 53 pada 16 Julai 2011– 23 Julai 2011 yang berlangsung di PWTC berjalan dengan lancar..
Alhamdullilah, nampaknya rezeki tahun ini masih berpihak kepada negara Malaysia tercinta..
Tahniah buat kedua-dua Qari dan Qariah dari Malaysia yang mendapat tempat pertama (johan) pada malam ini..
Qari
Johan (Amirrahman Bin Abas dari Malaysia) Hadiah RM 32,200.00,piala,cendemata dan Sijil Penyertaan
Naib Johan :Mohd Saudi Bin Esa dari Filipina
Ketiga: Mohamad Al Baser dari Mesir
Qariah
Johan (Hajah Surayah dari Malaysia) Hadiah RM 32,200.00,piala,cendemata dan Sijil penyertaan
Naib Johan: Noor Khalidah dari Indonesia



Ketiga:  Siti Noor Azizah dari singapore


13 ulasan:

cik pulau said...

tahniah..tak tengok pn td..
hihihi

jeBateja said...

tak lama lagik...JUARA....jebateja the MASKULIN....Isya ALLAH...

cucu umie said...

tahniah bt qari and qariah malaysia.. ayie tak tgok..pergi kenduri tadi..baru balik

Citarasa Rinduan said...

cik pulau--
syukur, rezeki Malaysia..
harum nama negara kita


Jebat--
amboi2x....... ko mmg nakal dik!!
amin....


ayie--
kak pun baru balik dari kedai...punyalah nak tahu result.. belum lagi tidurkan anak.. hehehe

eelobor said...

Tahniah kepada pemenang

Lelord said...

tahniah Qari & Qariah Malaysia

Citarasa Rinduan said...

eelobor-
syukur.........Bangga kerana kita orang Malaysia

Lelord--
kak.. harum nama negara kita ya kak..
tahniah utk mereka berdua.

ejaescobart said...

bangga jadi anak Malaysia... heh :)

Citarasa Rinduan said...

eja--
syukur..............
ingat2 tahun 2007 negara kita menjadi johan double mcm tahun nie..
sebelum nie dapat naib johan, qari johan..
kan??

Acik said...

304 ribu! lumayan tu ...
tahniah!

Bigdaddyz said...

banyak betul hadiah kemenangan mereka ...raya sakan tahun ni...hehe

shahjiehan said...

sentap ngan entri akak... huhu..sbb saya p tgk bola.. huhuh...

malu2... uhu=k3

delarocha said...

tahniah malaysia :-)