CITARASA RINDUAN

Thursday, July 28, 2011

Apasal Lenggang citarasa rinduan???


Ku update entry cepat2…
Hari ini pelanggan di citarasa rinduan memang tak ada…
Lengang!!
Kiranya,ala2 kisah singapore dilanda todak…heheheh

Tapi,
Panggilan/tempahan pelanggan dari pelanggan tak henti2
pekerja aku tak cukup tangan..
Mulanya aku agak hairan!!
Mulanya aku agak kebingungan…

Akhirnya aku tahu apa ertinya semua ini…!!!
YES!!!
Moga2 HARIMAU membaham dan menelan SINGA tanpa gentar dan kusut…….
Buktikan Malaysia BOLEH


PS: BEZA sangat2 dengan perlawanan tahun lepas( Malaysia menentang Indonesia), citarasa rinduan penuh dengan pelanggan.. ada panggilan Wak, Mas Joko… hehehehe

9 ulasan:

mamaNoriz sini.. said...

tunggu pas game la...
nanti tak menang tangan layan orang...
semua tgh menjerit depan tv skang ni ... hehehe

mekasih sudi folo sya... samalah kite exchange links k :)

Mas said...

ayu..mas tngh tengok ni...
berdebar2 betoiiiii....

missbby said...

kitaorang ngk kat umah ni..masih tak gol lagi..berdebar2 niii

cucu umie said...

rehat sekejap skrng team malysia..hehe

IMANSHAH said...

macam takleh go je malaysia

Amy Syaquena said...

Malaysia buat amy tertido depan tido...

~izan~ said...

izan baca tajuk akak, lenggang ..ingat ada apa kat kedai akak,lenggang kangkung ke apa ke hehe..jgn marah kak,gurau2...

twitter timeline izan pun penuh kak dgn bolaaa..huhu

cik pulau said...

hahaha.. no wonder la..^^,

Mommy Fara said...

Kalau Indonesia ada WAK, MAS, JOKO...Spore lak?

KASSIM SELAMAT kot?

=p