CITARASA RINDUAN

Tuesday, July 19, 2011

Award again......Terima kasih Cik Cek......

Ku terima award dari blogger cik cek,
Blogger yang sering memberiku semangat dalam dunia kehidupan.. walau belum bertemu rupa.. walau belum ku dengar suaranya.. ku tahu cik cek merupakan blogger yang penyayang sebagai seorang ibu……….
My Photo
Lihat, gambar profile cik cek... gebu kan kek itu?.. Untuk cik cek, Terima kasih cik cek.. Ku benar2 terharu dengan persahabatan kita……..
Untuk memanjangkan lagi award ini,dimana tujuan award ini dibuat untuk mengeratkan hubungan silaturahim…syarat ambil award ini pun mudah.. hanya  memanjangkan award ini kepada 8 blogger yang lain, Buat blogger lain.. jangan terasa ya, nanti kalau ada award lagi aku serahkan untuk kalian pula..
Untuk blogger yang bertuah adalah seperti berikut”-
1.       Blogger lydia Miza
2.       Blogger Azam
3.       Blogger mommy Fara
4.       Blogger papa mifz
6.       Blogger niena
7.       Blogger yana shaiful

PS: sebenarnya, citarasa rinduan ada masalah.. dah 2 jam tak ada air…fuh!! Ku tension…… nak basuh pinggan macamana?.pening…….

14 ulasan:

cik cek said...

:'( Kak Cek pun terharu...Ayu mcm jet gak amik award dari blog akak...n kak cek Happy Sesgtnya :)...semuga hubungan unik yg terjalin akan terus erat dan kekal berpanjangan...terimakasih Ayu...nama secantik orgnya.... :)

Air dah ada ke kat CR...peningnya bila tak de air ni kan Ayu....dugaaannn....

Citarasa Rinduan said...

cik cek...
sama2...
ayu pun menghargai persahabatan kita dan teman2 semua..

amin..amin.. moga panjang usia persahabatan kita...

PS: belum ada lagi, nie pelanggan tengah ramai..ayu fikir, nak kena ambil air dari rumah..
so.. berangkutlah sekejap lagi...

erienz said...

salam ayu singgah sini...harap ayu sihat dan ceria selalu...

azieazah said...

AYU, seronoknya dapat menjalin silaturrahim baik begitu wpun hanya di alam maya. Moga hubungan berpanjangan.

Nak Kak Azie tolng lap pinggan? Ahaks!

Niena Pengembara Ilahi said...

wahh terharu.. thanks kak ayu..!
erk... air dah ada belom ni?

cucu umie said...

kenapa pula tak ad air..herm, ad mslh gangguan air ker sis

jeBateja said...

sedap mandang gambar kek tu..sedap mandang jer kak....ahakz....kalau sedap nak makan...konpom tak tak dpt punya.....ahakz...

YANA SHAIFUL said...

Salam Kak Ayu..

Yana dtg nk angkut award..TQ Kak..sukanyaa..moga hubungan spesel kita akan berkekalan..

insan_marhaen said...

Tahniah buat 8 blogger itu. IM percaya mereka cukup 'stylish' untuk menerimanya.

eelobor said...

x de air kat kedai ker kat umah? aku nak sambung ayat baekkkk punya nih. hahahahahhaha

Nieza said...

tahniah dpt award ayu....alahai tak ada air ke?memang kena sabarlah tu..harap masalah tu tak lama la..

Mommy Fara said...

Ayu,
Terharu sgt sbb Ayu sudi menghadiahkan award yg cool tu. Terima kasih byk2! Semoga tali persahabatan kita akan lebih erat lagi lepas ini.

Papa Mifz said...

tq so much...award stylish lagi...x sure part mana yg stylish tuh...hehe anyway papa mifz sgt suka dpt award nih...thks again..:)

azam said...

terima kasih....maaflah..loading tersangat laju² superior hari ni...hehehe
terima kasih daun keladi..kalau boleh nak lagi