CITARASA RINDUAN

Sunday, July 17, 2011

Keputusan Mari Menari musim ke 2 (17 hb Julai 2011)

Agak terlambat ku ikuti pertandingan akhir Mari menari pada malam ini, 17 hb Julai 2011
Namun, apabila ku sampai kerumah…
Ku dapat mengikuti saat akhir dimana Siti Sarah dan Suib menyanyi lagu, Seiring dan sejalan..memang mantap ko… pasangan secocok.. lagilah si siti sarah sedang mengandung… alahai comelnya..


Dan keputusannya antara MM sarah dan MM Nita,
Juaranya adalah pasangan adik beradik MM Sarah yang berasal dari Negeri Sabah  dengan hadiah RM 150,000.00 berserta piala…
Tahniah

14 ulasan:

YANA SHAIFUL said...

Salam K.Ayu..

Mmg dah agak MM Sarah menang..best tgk dorang tadi..
Suka jgk tgk Shuib & Sarah nyanyi.. so sweet..:=)

Citarasa Rinduan said...

yana--
wsalam dik, tahniah untuk mereka..
mereka mmg dijangka juara dari awal kan...

PS: pasangan sarah dan suib mmg comel, tak sangka shuib pandai menyanyi..

siti murni said...

tahniah kpd yg menang...
siti tak tengok la, ayu...:(

Citarasa Rinduan said...

siti--
kak ayu pun sibuk layan pelanggan..
balik jer..
dan last sangat2...

mujur dapat lihat siti sarah dan suib..
comel

Cikgu Fikri said...

MM mizi kalah ker?
ker dah lama keluar?
huhuhu..
dah lama jugak tak tgk citer tu.. :)

diana said...

ooo...
adik beradik rupanya..:)

ejaescobart said...

laa dah final ke? macam baru je promo MM hari tu.. isk isk ...memang tak follow pun MM ni... masa Sehati Berdansa musim 1 je pun Eja follow.. pastu makin gedik pulak tengok peserta dia... terus tak layan...

insan_marhaen said...

Lansung tak ikuti. Hmmm...

Mas said...

mas langsung tak tengok ayu...
rasa macam kurang berminat..he..he..
apa pun..tahniah pada pasangan adik beradik tu....

klu ada siaran ulangan nanti...
mungkin tengok juga kot...
nak tengok suib dan siti sarah...

alinac lover said...

tahniah utk dorg

ct N honey said...

ct lagi pula ketinggalan, dah final rupanya,tgk masa episod pengenalan aje..mmg comellah siti sarah mengandung

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

x penah tgk rancangn ni bebetul..tp penah tgk pasangan adik-beradik ni menari..suka tgk sbb diaorang cam rapat

maszmadi said...

huhu x tengok lor, kat umah xder astro.....

papepon tahniah wat mereka yerk.....

Edy Fee said...

kaya-kaya-kaya..
huhu tak dpt tengok MM
dah balik kampus..huh