Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Sunday, May 9, 2010

PERTANDINGAN BEN ASHAARI BLOG


Tadi, aku dan promosi tentang pertandingan yang ben Ashaari tengah buat..so sekarang nie aku cuba untuk menguji skill yang ada pada aku, rugi tak join..maklumlah pelbagai manfaat diperolehi kalau berkawan dengan Ben Ashaari..Syarat2nya adalah:-

1 )letak
HEADER BEN ASHAARI BLOG- done

2) Ceritakan dengan lengkap BEN ASHAARI BLOG dari mula dia berblog sehingga sekarang .. LENGKAP .. dengan segala latar belakang ...

Apa yang aku tahu Ben Ashaari berblog pada oktober 2009 kiranya dah 7 bulan dia berblog, selalunya Ben luahkan semua yang dia pendam..maklumlah dia ada darah tinggi..dari dia bebel kat orang..lebih baik dia bebel kat blog..
Blog dia bukan blog tutorial,dia tak suka, lebih suka keluarkan entry tentang apa yang dia lalui disekelilingnya
Macam2 yang ben lakukan untuk menaikkan blognya..ideanya pantas bak kilat..laju bak angin..memang aku sloute gile kat dia..antara yang paling berjaya yang ben lakukan untuk menaikkan blog para blogger seperti jelajah blog ,jelajah blog ibu, jelajah sahabat (luar negara) dan geledah dapur.

Ada macam2 bloglist yang dia buat supaya para blogger lain boleh ikuti..kiranya kategori bloglist,dia senaraikan ikut warna (agaknya ben suka warna warni kot..kikikikiki) antaranya MERAH, PINK, KUNING dan HIJAU.. yang pasti dia senaraikan untuk setiap bloglist 5 blog sahaja..sekurangnya para blogger akan sentiasa update blognya..(Inilah salah satu cara agar para blogger rajin berblog, Ben suka menaikkan semangat para blogger..


Terbaru ben buat 1 cara yang paling mesra dan dekat dihati blogger..iaitu dia minta para blogger ajak Ben follower blog kawan2..(memang aku tabik spring lah..)

Cara inilah amat dipuji dan dikenang)
Terima kasih BEN ASHAARI BLOG


8 ulasan:

ismimaizura said...

gd luck 4 what ever u do..^_^

wanita mutalib said...

owh contest eh hee..gud luk..

Lelord said...

gud luck darling

Unknown said...

juera..

terima kasih sayang...

Unknown said...

eita,,semoga cepat sembuh

awak bykkan rehat yer, ada masa join contest ben ni...

Unknown said...

sis lelord

terima kasih sis..i luv u..give me luck

kella said...

alllahai..contest pe lak ni kak? terlepas le kita tengok entry nih! hihihi... ben punya entry selalu update kan.. hehee

Unknown said...

kella...
ada masa lagi...jom join..
dia mmg terlalu laju...
susah nak kecap...