Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Friday, November 26, 2010

Alamak blogger mana pula nie???

Sat…sat…aku sebenarnya amat-amat terkejut…terkejut yang amat tau..

Nie ada follower baru yang ke 293….nombor follower pun cantik…tapikan….aku tak berapa fahamlah bahasa blogger nie??

  1. sepanyol?
  2. turki?

Agak-agak datang dari negara mana blogger yang follow blog aku nie eik????? Jom sekodeng blog beliau.. http://efyreos.blogspot.com/

PS aku faham satu ayat sahaja dalam blog beliau iaitu efyra…maksudnya??????

7 ulasan:

SITI NOARIZAH ARIS said...

CR,

Waa org greek suka blog kamulah taniah..Beliau adalah org GREEK...kita boleh baca blog dia
w/pun x paham apa dia tulis coz kt sblh kiri blog tu dia dh sediakan column translate utk kita menukarkan kpd bahasa kita..perasan x?

ISZA said...

salam ayu,
saya pun ada follower yang bukan orang Malaysia..
memang tak sangka kan diaorg nak ikut blog kita ni..

dieya said...

wah hebatlah k ayu!
baru check out blog org greek tu, tak faham sepatah pun.. hahaha.. nasib baik ada google translate ;-)

eelobor said...

perghhh...dasyat betul follower dia

Sis Lin said...

kasi traslate je bahasa tu ayu..hehehe

azieazah said...

Yup, bahasa Greek.

hebat tu...

azzey said...

Siti Ruhayu: Perkara baru yg blh dipelajari tu......hu3.....