Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Friday, November 5, 2010

salsema pulak........



Wah..

Makin teruk nie tahap sakit aku…salsema…memang agak merisaukan…tang meleleh tu yang tak tahan,,(eik, ini bukan ayat keji yer..tapi kenyataan)

Nak blogging ke blog kawan-kawan pun tak sempat lagi…agak susah nak ziarah bila tunduk menghadap lappy rasa lain macam

En zalie layan filem apa entah…umai pula layan bantal peluk sambil suruh aku tepuk punggungnya sampai dia dapat tidur nyenyak…

Adus…perkara yang paling aku tak minat bila kena salsema adalah kena makan ubat yang bukan sahaja pahit tapi mengantuk…..

Bukan apa, kalau mengantuk, sure tahap enjin pada aku menghalang aku nak buat kerja dengan cepat dan pantas.

Berniaga kedai makan, selain menyediakan makanan dengan sedap dan lazat, kesegeraan harus diutamakan…cukuplah aku katakan..kalau dapat sediakan makanan yang lebih cepat, lebih cepat customer dapat makan dan berlalu pergi..

Dan lebih cepat meja dan kerusi diganti dengan customer yang baru….

PS: doakan aku cepat sembuh….

5 ulasan:

ahmad jo said...

get well soon ya!!

Unknown said...

tq jo

hanees said...

makan ubat ye kak...

azieazah said...

Moga segera sembuh...

Sebenarnya, sebagai BOS@Lady BOS, AYU sudah boleh duduk memantau @ monitor sahaja, tak perlu masuk dapur sama.

Tapi mungkin kekurangan pekerja, atau ada masalah lain, terpaksa juga lah ya.

Sebab sebagai orang teratas, wajar sekali AYU ada "gap" dengan pekerja. Jika turun padang sekali dgn mereka sehingga sakit, dan kesihatan terjejas, adalah sangat dikesali.

Semoga akan semakin lancar dan sejahtera selalu.

azzey said...

Siti Ruhayu: Sian dia...dh sht ke?