Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Monday, November 15, 2010

Kena waspada….bawa barang keperluan untuk kes kecemasan..

Umai dan aku akan bercuti dikampung, lama tu..6 hari….so, sebelum aku akan bertapa dikampung tercinta….aku kena sediakan barang-barang yang wajib ada untuk anakku umai

  1. pakaian lebih - done
  2. pakaian kecik lebih - done
  3. pempes lebih - done
  4. susu anmum (stok 2 tin) - done
  5. pelekat halau nyamuk - done
  6. mainan - done
  7. buku kegemarannya - done
  8. barangan penjagaan diri - done
  9. ------------------------ agak memikir apa lagi yang perlu…………???

Akhirnya, baru ku ingat……………………stok ubatan khas untuk Umai, maklumlah..kalau demam atau sakit salsema…ubat kena ada dalam list..wajib bawa….

PS: rasanya, ada lagi tak yang aku lupa listkan?????????????tolong tambahkan jika aku terlupa listkan..

8 ulasan:

azzey said...

Siti Ruhayu; brg peribadi...mandian,alat makeup, tudung, buku nota,ubat utk diri sendiri 9klu ada).....

ISZA said...

kalau saya pulak... kg dekat jer.. boleh ulang alik klo tertinggal apa2..

selamat hari raya aidiladha..

Unknown said...

azeey--
untuk saya okey jer...

nie untuk umai...

but. thanks sudi tambah apa yang perlu dibawa.....

Unknown said...

salam cikgu isza..

selamat hari raya aidiladha..

6 hari saya dikampung, agak jauh juga..minta2 tak ada yang tercicir

eelobor said...

wah, dah tukar gmbr kat atas yer. cantik gak, kesian sebab makanan2 lama semua dah basi. hehehehe

Unknown said...

eelobor--
hahahhaha...pandai kamu duga,,makanan tu bukan takat basi...dah berkulat pun...hehehehe

azieazah said...

Orang ada anak kecik, gitulah, barang anak jer satu beg besar.. Kak Azie dulu, puting extra dan alat2 berus basuh botol tu pun angkut sekali.

sekarang? charger hp dan laptop jer dok ingat dulu!

Unknown said...

kak azie--
tq so much ingatkan...ayu ada simpanan botol susu dan alat berus botol..

ayu dah simpan...

psst...budak sekarang memang mmg moden, ibunya pun apa kurangnya