Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Tuesday, November 9, 2010

kalau dah jatuh cinta,,,,,,,,,,,,,,,,,

Sesungguhnya, kalau dah lihat…ingin hampir padanya..

Sesungguhnya kalau dah kenal..ingin rapat denganya

Sesungguhnya kalah dah suka..ingin ku capai setiap detiknya

Sesungguhnya kalau dah cinta..ingin ku tahu akhir kisahnya



Namun apakah daya..aku bukan setia

Namun apakah rasa..aku bukan peminat tegar



Oh………………….cholo dan jodi

Apakah kisah akhirmu hari ini?

Apakah endingnya dapat ku tonton hari ini?

Apakah pelanggan setia citarasa rinduan lenggan pada jam 3-4 petang hari ini?



Yang pasti, aku hanya dapat dengar bahasa philipin

Yang tidak dapat ku fahami

Yang bukan dari bahasaku

Sambil aku layan periuk kuali

Menyanyi lagu philipin sambil hati dibawa pergi



Dan akhirnya,,,terpaksa aku curi-curi

Itupun kalau rezekiku...

Memandang sekilas ke arah tv……

Itupun tak 100% pasti…………..




Stairway To Heaven


PS:Itulah penangan drama tenovela yang sedang aku ikuti……stairway to heaven… psst..korang yang dapat ikuti endingnya hari ini..tolong kongsi dengan aku yer………….

(terima kasih daun keladi…tolonglah aku postkan entry tentang drama ini..)

12 ulasan:

My Little Diary said...

hehehe... tak penah tgk pun... ensem & cun lah pelakon tu ek!?

entry terbaru "old-school"

azieazah said...

Kak Azie tak pernah tonton, sbb bukan waktu kami. Tapi pernah baca di blog sapa ntah, dia layan citer ni sampai bengkak mata menangis-nangis...huhuhu

Mesti best dan hebat citer ni ek..

Pelakun Filipina memang ramai yg kacak dan lawa-lawa...

azzey said...

Siti Ruhayu: ini mesti peminat tegar ni!!!* hu3.....suspen2 masa baca mula2 tu*....

sekadar satu coretan said...

tak nengok la ayu & tak tau la pulak ade citer ni..mesti best citer ni ye...

K.Nor said...

laaaa.... ingatkan apa td.. hehe

Pala Maldini said...

cinetron dan telenovela memang berhantu.. sekali terjerat, memang tak lepas.. hehehe

Mama JnJnJ@Sue@Anang said...

saya tengah minat cahaya pula huhu..walaupun ceritanya berjela-jela.
selalu terlepas tengok stairways to heaven ni, teringin pula nak tengok

kella said...

hamboi..
mesti best giler ler tu citer ni yek? kak ayu ni.. ingatkan jatuh cinta pada siapalah tadi... :)

eelobor said...

ini hari tak sibuk yer? mana tau keja 14 jam lg

Cik Pulau said...

alaa... kak ayu. da ending ke arini??? tak sempat nak tgk td, ade appoiment dgn lecturer... huhu.. sedeynya.. nak tau jugak ending die camne..

Unknown said...

my litter diary--
kisah nie macam cerita korea...tapi versi philipin...sangat best..


kak azie--
kak, jom kita cari dvd..mana tau boleh tonton sambil bekalkan tisu sekotak



azzey--
itulah, kalau dah cinta...habis gelap dunia...heheheh


ain--
sangat terbaik, layan drama nie boleh titis air mata...romantik tau


pala maldini--
itu yang kalau ada drama terbaru saya takkan lihat dan tonton...nanti jadi mcm straiway to heaven, terjerat dan tersuka...alahai..serba tak kena


mama jnj--
dah lihat ending drama nie? silalah kongsi yer...nak tahu apa kesudahanya


kella--
terukkan kak ayu nie, susah kalau dah suka...memang tak kan toleh drama atau cerita yang mana-mana....heheheh


eelonor--
good question, pekrja saya 2 orang dah sembuh..saya blogging tengahari tadi sambil basuh baju di rumah...hehehehe


azlini--
samalah kita, sama-sama tak dapat tonton..jom cari vcdnya. kalau kamu jumpa dulu..habaq mai yer...

mamawana said...

salam..

Mengapakah daku tak punya masa utk menonton2 drama2 gini.. Mengapakah? mengapakah? Buka tv then layan...tv plak nengok daku berdengkurrrr...kurr..kurrr