CITARASA RINDUAN

Friday, November 19, 2010

Aku dapat adik baru………

Salam, tak haru gitu, ibu dah umur 54 tahun nak mengandung lagi!!!!!!!!, kalau abah bolehlah dapat zuriat lagi, lagilah lelaki, kata orang dulu-dulu....lagi tua lagi menjadi…. Ini pula ibu dah masuk part m******e,….takkan aku dapat adik baru??

Tajuk entry kuss…semangat,seriau aku membacanya….hahahaha, sajer nak hilangkan penat dan tarik nafas panjang-panjang….penat ko…..layan dapur jer hari nie, majlis kenduri kawin bukan pekara yang biasa-biasa…lagilah tak sampai 24 jam,aku bakal mendapat adik lagi…lelaki pulak tu…..

Jom kita kongsi pengalaman…Best ker dapat adik ipar??????

Bagi aku, Kalau dapat adik ipar yang senang nak dibawa berbincang, senang nak disuruh, ringan tulang, nak minta tolong buat sesuatu pekerjaan dengan memek muka yang manis….sejuk jer hati nie,rasa bahagia ada adik yang bagi kerjasama nak jaga orang tua….

Tapi, kalau yang jenis pemalas, minta buat kerja sedikit dah tarik muka, bangun tidur bila matahari dah tinggi mengalah, nak solat pun payah……..adeh!!!!!!!

Sakit jiwa ko……………

PS:harap-harap dapat adik ipar yang baik budi pekerti dan pandai bawa diri….insyallah, perhubungan kekeluargaan berkekalan…amin

6 ulasan:

eelobor said...

muaz masih menanti nak dapat adik baru, lum ada rezeki lagi. semoga 2011 ada rezeki....

imanshah said...

tahniah ye Ayu..saya pun dah ada adik ipar, org sarawak lagi

kella said...

wah.. ingatkan adik betul tadi.. oooo adik ipar ye... kita belum penah dapat adik ipar adik betul lagi..
adik ipar instant belah suami memang ler ade....
diorang takdalah baru..
kita yang baru dalam keluarga mereka..
heheh.. kakak baru ler jadinya..

hmm mesti kak ayu tu sibuk memanjang ler.. orang penting lak tu.. mesti ler sibuk..
semoga semuanya berjalan lancar ok! :)

moklong said...

mak aiii... baca n3 ingtkn dpt adik btl. kussszzzz smgat... hehehe...

aNa d'sKoDenG said...

adess ayu..
nampaknya ads tertifuuu ari neh..hehhehe

jOm amik TAg ekk

azzey said...

Siti Ruhayu: Sy dah ada 2 adik ipar!