Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Friday, November 26, 2010

Sebenarnya entry ini entry mohon kemaafaan….

Terlalai, atau tidak, aku telah membuat kesilapan…satu kesilapan yang bagiku mungkin akibat kesibukanku menguruskan majlis undur adikku pada 27 hb Nov atau, disebabkan aku kurang sihat selama seminggu…

Sebenarnya, aku baru perasan akan satu segmen BLOG PILIHAN MALAYSIA 2010.. awalnya aku hanya mengucapkan tahniah kepada blogger lama seperti kurasakan something dan Chilabaey`s yang ada membuat entry tentang mempromosikan segmen ini dan entry blog mereka di calonkan…mereka blogger hebat…semestinya layak…

Segmen ini di buat oleh blogger Azman Roslan…Blogger yang baru ku kenali apabila abang muz a.ka. chilabaey`s menyatakan blog citarasa rinduan turut tersenarai..

Aku sempat jengah ke blog Azman..memang benar, aku tersenarai dalam BLOG PERSONAL ISTERI PILIHAN..


Aku terpaku

Aku tergamam

Aku tak percaya, walau itu kenyataanya..


Aku rasa malu..Rupanya aku dicalonkan oleh blogger yang mengenaliku antara kita mungkin ada antara kalian semua yang sudi mencalonkan aku……

Terima kasih kerana sudi calonkan CITARASA RINDUAN sebagai BLOG PILIHAN MALAYSIA 2010

Aku ingin mengetahui siapakah yang mencalonkan aku, namun…aku terlepas satu entry tentang percalonan…(sedih sangat, terkilan rasanya)

OLEH ITU….dengan rasa rendah diri….sudilah kiranya aku ingin merakamkan ucapan terima kasih dan ucapan maaf kerana aku terlepas pandang entry sahabat yang mencalonkan blog CITARASA RINDUAN untuk pencalonan BLOG PILIHAN MALAYSIA 2010




PS: puas aku godeh di blogku..bahagian komen..tiada sahabat blogger yang mencalonkan aku…namun…tiba-tiba aku layak kepusingan pertama…..TERHARU sangat..TERIMA KASIH sekali lagi..jua terima kasih blogger Azman Roslan menganjurkan segmen ini

5 ulasan:

Lelord said...

hehehhe rezeki tu..akak pun x perasan sampai le ayu gtau td

azieazah said...

Tahniah...!

Hebat.

Kak Azie tak terfikir sampai ke situ.

kella said...

tahniah,

baru je pun tahu tentang ini di blog kak ayu nih.. :)

u're da best!

i support u la!

Anonymous said...

salam..

tahniah....

azzey said...

Siti Ruhayu: Tahniah ye Ayu....mmg ayu layak dicalonkan...:)