CITARASA RINDUAN

Tuesday, November 9, 2010

tak dapat nak tonton staiway to heaven..........mood sedih.



Macamanalah aku nak ikuti drama telenovela kegemaranku hari nie (staiway to heaven), hasrat hati nak menghadap tv..bukan lama 1 jam jer…namun, tetap tidak berkesempatan…

Korang lihat jerlah…waktu antara 2-5 petang, customer di citarasa rinduan, tak juga surut…nak jeling tv? Alahai….jauh sekali…sedih kan bunyinya…..tak terkejar nak masak dan melayan pelanggan

Tapi tak apa, aku nak tanam hasrat yang lain, nak beli vcd….mana tahu ada jual dipasaran…boleh tonton bila-bila masa sahaja….sambil bertemankan satu baldi dan 2 kotak tisu…hehehehehehe, lepas tu…makan…makan…..

Hari nie, ada acara di masjid bersebelahan dengan citarasa rinduan….masjid jamek F sungai sayong dapat memasuki pertandingan masjid yang terindah dan berwawasan………..




Jom kita lihat ahli-ahli masjid dan rela yang sedang sibuk menguruskan masjid sebelum ketibaan para panel hakim….siap kompang segala ko………….class,,,

PS: semoga gelaran tahun ini berpihak pada kampungku….chaiyok…………



17 ulasan:

Kalamhati said...

hehe rezeki tgh masyuk..abaikan tv tu dulu..hehe tak rugi sis..nnt sis cari balik citer yg missed tgk tu...=)

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

cikgu--
sokong....
sekarang mood geledah almari....cari baju umai...hehehe

sekamar rindu said...

salam...

terima kasih menjadi follower saya yg ke 550..gembiranya saya,,

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

sekamar rindu
salam.

sama-sama....500 hebat tu..saya baru 200 lebih...hehehehe....

♡ Sutera Kasih ♡ said...

kak Siti, sy td sempat nengok tp 15minit terakhir tu xsempat tgk..uwaaaaaaaaa3

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

sutera kasih--
agak-agak jodi terus hidup tak?
si maita apa kes?

depa dapat kawin tak? si cholo dan jodi

mohammad said...

mungkin ada jual vcd citer tu kot...

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

mohammad--
harap-haraplah....susah kan kalau dah minat dan suka?...

CT said...

tv no 2....masyukkkk tu buat dulu...hi3

Siti Ruhayu Ab Rahman said...
This comment has been removed by the author.
Siti Ruhayu Ab Rahman said...

kak ct--
setuju dgn kata-katamu...hehehe

imanshah said...

kita sebayakan, no akak2 lagi ye..

alahai, tak minat btul cerita kat tv ni..hikhik

Zezebel said...

Slam kenal.
rezeki jangan ditolak kan?
Kalau dah ramai orang tu kira alhamdulillah lar.., murah rezeki.

Wanita Mutalib said...

uisssshhhh..masyuk tu ayuuuu.... :) rezeki rezeki heee......

nnt donlod ajer citer tu kay, pastu wat marathon, tgk puas2 heeee :p

mamawana said...

salam ziarah

Bukak2 blog nampak lauk pauk...fuhhh lapor lah pulok

mamawana said...

salam ziarah

Bukak2 blog nampak lauk pauk...fuhhh lapor lah pulok

azzey said...

Siti Ruhayu: Tak pe lah Ayu..janji masyukkkkkkkk.....