Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Friday, November 26, 2010

Saya suka Blog Awak la...............(percayalah)

  1. Buat satu entri baru .. ~okey~

  1. Letak Headerimage sebagai tanda pengenalan .. ~okey~

  1. Tulis tajuk : SAYA SUKA BLOG AWAK LA ! dan linkkan ke entri ini .. ~okey~

  1. Sila PILIH 5 BUAH BLOG YANG KORANG SUKA SANGAT MASUK BACA .. PILIH DENGAN BIJAK !

  1. Sila beri penjelasan kenapa korang pilih blog tersebut ..
  • Kella-blogger yang manis, semanis hati dan jiwanya….selalu ku bertandang ke blog beliau yang penuh dengan rasa kasih sayang, walau tak pernah bersua…aku yakin…dia mempunyai personality secantik blognya…ada resepi masakkan dan kadangkala cerita yang tertarik untuk ku baca

  • Azila -kalau korang tak kenal blogger isteri mithali nie rugi oooo…walau dia payah nak post entry…dia punya entry mahal….pernah bersua 2 kali…manis dan cantik orangnya, entry beliau ringkas namun bermakna…..(isteri hebat kepada blogger lelaki yang paling hangat di Malaysia) hehehehe

  • Abang Muz ak.a Chilabaeys- Blogger seorang lelaki/suami yang sarat dengan kehidupan peribadi yang penuh dengan dugaan….blogger yang sangat hebat di dunia maya malah..dunia nyata….aku mengakumi semangat dan ketabahan beliau…selain percikan DSLRnya…banyak info kedai makanan/restoran yang best-best dipaparkan..

  • Dana- Blogger baru yang kutemui, seorang isteri kepada Edy…blog beliau selalu memaparkan hasil manik yang beliau buat…teringin nak mengenali beliau dengan lebih rapat lagi..insyallah..

  • Abang Ee/Eq- Blogger hebat yang kutemui dari Ben Ashaari, aku tak perlu ulas panjang-panjang..cukup kukatakan…blog kurasakan something ini punya jiwa walaupun hanya entry yang pendek-pendek, selain memaparkan gambar yang beliau~ snap~ sendiri, yang pasti- blogger lelaki yang hensem (hheheheheh), masih bujang, photographer, lecture dan bakal doctor jua, bakal suami Penyanyi dayang….heheheheheh

  1. Sila tulis , SAYA MENGETAHUI SEGMEN INI DARI BLOG .... ~ blog Ben Ashaari~

  1. Sila pergi ke blog yang korang pilih tadi tu .. dan masuk ke ruangan komen .. Tinggalkan komen di situ .. komen tu hendaklah ditulis " SAYA SUKA BLOG AWAK LA .. " dan tinggalkan url entri korang di situ ! Entri yang korang buat segmen ni .. OK ? ~ okey faham-faham~

  1. Kemudian , barulah tinggalkan url korang kat entri ini .. entri segmen korang tu ..~okey~



PS: dah lama pikir nak pilih blog hebat-hebat,…tapi kalau dah ben minta 5…apa kah dayaku??????

Untuk blogger yang ada dalam bloglist citarasa rinduan aku nak katakan….

SAYA SUKA BLOG AWAK SEMUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!……………percayalah

15 ulasan:

SITI NOARIZAH ARIS said...

Walaupun sy x tersenarai dlm top 5 tu tapi sy tahu awk diantara mereka2 yg selalu sggh kt blog sy tima kasih!

Lelord said...

hahahha akak pun masih dlm pemilihan...susahnya nk pilih top 5

man yusoef said...

yeah..abang eq sememangnya fanatik dayang...haha

Unknown said...

ct--
blog awak banyak info dan ilmiah...saya suka masuk..

Unknown said...

kak lelord

itulah, semalam dah nak buat entry..tapi masih bingung gitu..

akhirnya..inilah keputusan yang tepat

blog kak pun best tau..suka dan nak ambil tahu ttg kisah akak diqatar..(heheheheh..penyiboknya aku)

Unknown said...

man--
salam ziarah..tanpa abang ee siapalah dayang tak gitu>?

Smile Is Cure said...

Singgah dari blog MR. Ben.... :)

azzey said...

Siti Ruhayu: Ayu....saya suka blog awak la...kat sini

http://azzeyatin.blogspot.com/2010/11/saya-suka-blog-awak-la.html

kella said...

huiiiiii...
terima kasih tidak terhingga!
terima kasih kerana awak suka blog saya!
saya pun memang sangat suka blog awak sangat2! sukeeeeenyee...!

Nur Azila Ismail said...

zila pon ske blog katanya azila isteri kpd Ben Ashaari . hehe

eqbalzack said...

hahaha...senyum abg eq baca entry ayu ni...
kalau dayang baca confirm guling2...hehe
tq ayu...

Sis Lin said...

saya pun suka baca blog awak..
header baru tu klu dpt gambo restoran dr depan cantikkan.. :)

wannurfazrini said...

terjah dr blog ben !

Ainismaira said...

slam perkenalan :)

Chilabaey's Spot 2 said...

Uissshhh terima kasih Ayu sebab pilih blog tak seberapa saya tu... Ramai lagi yang hebat2... Percayalah... :)