Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Thursday, November 25, 2010

Hah!!!! Aku dah tukar gambar dan nick google

Alhamdullilah.

Semalam..selepas memasak lauk pauk tengahari…aku berurut….ini pun kes terdesak..badan sakit-sakit selepas menguruskan majlis kawin adik bungsuku..demam urat namanya….

Selepas berurut, aku merehatkan diri sehari..nak buat entry pun tak larat..

Dalam tak larat…., petang semalam dapat jaga chasier sampai senja baru pulang kerumah…

*********************************************

Terima kasih rakan blogger yang merupakan sahabat Fb baruku…kak salina yang terro meng`tart`… asal johor tu….boleh lah aku tempah sebotol dua tart beliau, beliau banyak memberikan tips tentang berurut..khabarnya kat tempat beliau ada seorang perempuan yang pandai berurut.. yang lepas bersalin pun elok berurut kat tempat kak salina

Kalau lepas urut, kena telan panadol..insyallah..tak akan rasa sakit selepas diurut..itu tipsnya..terima kasih kak salina…

********************************************

Untuk kak Norhayatie Berahim., novelis NB…yang popular tu….terima kasih berkongsi info tentang rahsia selepas berurut….takut juga kongsi cerita tentang bibik beliau.. 3 hari tak boleh bangun selepas berurut….adeh takut oooooooooooo….

Yang buatkan aku semakin parah…salsema tiba-tiba menyerang..asal tunduk jer…sure air meleleh dari hidung belah kiri, pertama kali ianya berlaku sepanjang umurku……

Itu lah yang membantutkan aku kongsi cerita pada hari semalam……

Hari nie, aku dah ada mood berblog…siaplah korang…akan ku terjah blog korang malam ini..




PS: jangan hairan yer, aku dah tukar pic gambar google dan nama SITI RUHAYU AB RAHMAN bertukar ke citarasa rinduan…nick aku lah yer…hehehehehhe

12 ulasan:

My Little Diary said...

salam,
ooo dah tuko... ok2...

aNa d'sKoDenG said...

jaga².....ayu dah sehat nak serang korang...hahahahahaha


alhamdulillah ayu..dah sihat...

ISZA said...

musim selsema.. saya sampai darah hidung ni.. ni pun macam tak cukup nafas.. semput..

IMANSHAH said...

jgn lupa singgah di HOK SENGOTI

hysman said...

seronok berurut....
tp jgn di rumah urut..
hohoho.......
:p

Unknown said...

MLD--
salam, sajer tukar identiti

Unknown said...

ana--
alhamdullilah..berkat doa kawan-kawan..


hahahah..serang

Unknown said...

salam cikgu isza...

kesiannya cikgu, lagilah berbadan 2..saya doakan cikgu sembuh ya

azieazah said...

Selamat berehat sambil blogwalking.

tukar nama dan profile pic diumum kira bagus.

Jangan jadi mcm setengah orang, tukar nama, tukar gambar sbb nak jadi stalker... heeeee

Unknown said...

cikgu iman--
tanpa HOK SENGOTI siapalah CITARASA RINDUAN..

Unknown said...

hSYMAN--

rumah urut>>>>heheheheh...takut jer mendengarnya

Unknown said...

kak azie--
takut kawan-kawan salah orang...

hehhehhe..sapalah yang buat mcm tu?...
nek kena piat dengan Hisyam dan Seri Bulan ker?