CITARASA RINDUAN

Monday, November 22, 2010

Happy Aniversarry Ben & Zla ke 2 Tahun

Salam malam isnin..badan masih lesu..namun, demam dah berkurangan…Sebelum nak rehatkan diri….

Terlebih dahulu…aku ingin mengucapkan selamat ulang tahun perkahwinan yang ke 2 kepada sahabatku Ben Ashaari dan Azila…kedua-dua sahabat yang kukenali dari alam maya hampir 2 tahun….

Siapa yang tak kenal dengan mereka…rugi ooooo…blogger hebat tu…

Tahun lepas, aku belum berblogging, hanya pandai ber fb…ben ashaari baru berblogging tak silap sebulan lebih…walaupun beliau ada buat entry tentang ulang tahun perkahwinannya..aku hanya mengucapkan tahniah diatas ulang tahun perkahwinannya yang pertama difb sahaja..

Itulah pertama kali dapat lihat gambar perkahwinan mereka….alhamdullilah…sepanjang mengenali mereka berdua didunia maya..mereka sahabat alam maya yang spoting, peramah dan tak lokek berkongsi ilmu…

Kuabadikan entry ini untuk mereka berdua

  • Semoga jodoh mereka berpanjangan hingga akhir hayat mereka
  • Semoga memperolehi penyeri diantara mereka berdua
  • Semoga mereka diberi kesejahteraan fizikal dan mental..



PS: insyallah..ada jodoh dan umur yang panjang..ingin ke Putrajaya dan bermalam ke rumah mereka….amin..

15 ulasan:

eelobor said...

memang ramah orang nyer, walau saya baru kenal kat dalam blog jer

Mat Gebu said...

Betul tu ayu..dan saya kecewaa sungguh bila ada yang bertanya soalan "sakit hati" di chat box pasal persahabatan DTS - BA....huhh...

Nur Azila Ismail said...

akak da tgk gmbr kawin dorg ek . teringin nak tgk . hehe

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

eelobor--
awak dan semua blogger memang bertuah..kerana ben ashaari sangat spotting, tetarik dgn cara penulisannya..itulah rahsia,ben ashaari dikenali...

masa awal-awal berfb...dia suka keluarkan diwall tentang perkongsian info dan pelbagai soalan..hari2 nak beri idea atas soalan beliau..

sehingga beliau berblog kerana tertarik dengan dunia blogging sebab isterinya..saya terus ikuti hingga kini...

alhamdullilah...senang hati berkawan dengan beliau

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

salam cik mat gebu--

begitulah ragam kalau dah dikenali ramai,saya pun terfikir..mungkin inilah nasihat dari cik mat tentang dunia berblogging, semakin dikenali ramai...
maka lebih banyak onak duri dilalui


cik mat, jangan buat muka ketat yer..nanti tak berseri kek gebu di oven tu..hehehhhe

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

azila--
alhamdullilah. dapat lihat gambar persandingan mereka


nanti, minta izin ben ashaari tunjukkan pic kawin mereka yer...sure dia tunaikan

cikgu isza said...

ooo.. dah lama juga ayu kenal mereka.. harap hubungan kita semua bertambah mesra..

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

salam cikgu,,,

saya kenal blogger mat gebu, cikgu isza dan eqbal dari ben ashaari...
alhamdullilah..semua blogger hebat-hebat ..
tak syak lagi saranan ben terhadap blogger-blogger lama...memang banyak manfaat

cik mat -dunia masakan
cikgu isza- belajar mate
abang eqbal-dunia fotografer dan pensyarah..

Kalamhati said...

teringin gak nak tgk!hihi..kalu En Ben jenguk sini..mesti dia baca permintaan ni kan..hehe

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

cikgu--
insyallah....kalau dia masuk sini...kita minta dia masukkan pic kawin dia yer

kella said...

seronoknya... selamat ulang tahun juga pada mereka berdua.. semoga sentiasa dirahmati Allah.. semoga bahagia hingga ke akhirnya..

2tahun ya ulang tahun mereka? sama la dengan kita, cuma kita awal 2 bulan..

kak ayu kalau datang sana, jgn dilupakan kita juga ya! :)

azila said...

Salam ayu..huhuh..terharunya.terima kasih yer sbb entry ni.moga demam cepat kebah:)

BEN ASHAARI said...

salam ayu... tqqqq ayu dan rakan rakan semua ... amin.. semoga kita semua diberkati Allah ...

EiJa ZaQuaN said...

happy anniversary kpd blogger ben n pasangannya azila..moga kekal bahagia selamanya.!

azzey said...

Siti Ruhayu: Semoga mereka bahagia hingga ke akhir hayat....d.an juga buat ayu dan hubby....:)