CITARASA RINDUAN

Friday, November 19, 2010

Nak kena jemput korang secara formal juga ker?

Dah namanya kenduri kawin…bukan majlis yang simple….bukan majlis tari menari, bukan majlis cukur jambul,jua bukan majlis potong kek atau majlis hari jadi…

Ini majlis yang memerlukan kerahan tenaga yang ramai….

Malah memerlukan kerjasama antara ahli keluarga, sanak saudara dan jiran tertangga..

Bak iklan wonderpet….apa yang penting? Kerjasama……apa yang penting? Kerjasama..


Tapi, kalau dah ada kaitan persaudaraan, jemputan berbentuk kad atau panggilan. Dah memadailah kan?……bukan semua boleh buat sebaik yang mungkin, kita manusia…ada terlupa dan teralpa…

Takkan, nak suruh kami datang kerumah…..hulurkan kad dan jemput korang secara formal????






PS: Apa salahnya, kalau tak dapat kad undangan pun…datang jerlah, kan kita saudara mara…..alahai……………………….

4 ulasan:

Kalamhati said...

huhu biasa dah gitu sis..ada yg nak kena merafak sembah gak..kalu tak tak dtg..

kalu dh nama sedara mara tu rasanya consider je la..dtg je la kan..huhu

eelobor said...

mungkin kebetulan sibuk dan jadual clash kut.

imanshah said...

takleh datang..jauh na

azzey said...

Siti Ruhayu: Byk undangan sana sini agak nya....