CITARASA RINDUAN

Monday, November 22, 2010

Syutttttt....................

Jeng..jeng….sajer nak buat gempak..jom..sekodeng gambarku dari angle yang ala-ala model tudung gitu…heheheheh









PS: sebenarnya demam…tak larat..tapi tetap bekerja dan upload pic untuk korang yang nak lihat aku semasa majlis perkahwinan adikku…..

12 ulasan:

imanshah said...

ingatkan gambar patung kat kedai tudung!!haha

Lelord said...

pheeweeettt bulu mata pelesu ke

eelobor said...

hehehe...kelas gitu

norhidana said...

salam kak...
vogue sungguh akak ku ini...
sesekali bergaya mcm ngalahkan pantin...
rindu kt akak... lama tak jenguk ke sini

kella said...

phewwwwiitttt!

laa.. tak sihat ke akak aku sorang ni? minum air masak byk2 ok kak, minum air kelapa kalau ada... jgn minum ais tau.. inysaAllah moga kebahla demam tu..

semoga beroleh kesihatan semula. :)

kella said...

phewwwwiitttt!

laa.. tak sihat ke akak aku sorang ni? minum air masak byk2 ok kak, minum air kelapa kalau ada... jgn minum ais tau.. inysaAllah moga kebahla demam tu..

semoga beroleh kesihatan semula. :)

Pala Maldini said...

nak buat bisnes tudung pulak ke ?

Kalamhati said...

pheewiitt.cun melecun..kot tetuka lak ngan pengantin..hehe

ChiLaBaey's Spot said...

Uisshhh itu Ayu ker... Lain beno ni... Makeup punya penangan yer tak...???

alinac lover said...

amboi kak! lawa nya!

EiJa ZaQuaN said...

wah cunnye..dh macam pengantin..^_~.

azzey said...

Siti Ruhayu: Mcm gbr patung kat kedai2 tu gayanya Ayu.....hi3....cantik!