Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Saturday, November 13, 2010

Aku dan Ramlah Ram ada persamaan? eik, sedara lah kami........kan?kan?

Hari nie aku blogging sambil chat FB dengan cosinku…sambil berbual-bual..dia buatkan aku terpaku…

Katanya…

“Ayu, aku perasan si Ramlah Ram dah bertudung kat tv..sangat cantik, macam kau juga….”

Eik, aku betul-betul tak puas hati, minta url pic ramlah ram yang bertudung..hasilnya dapat kat blog sini kredit untuk blogger yanmie..terima kasih


ramlah ram bertudung

Okey….jangan nak samakan aku dengan ramlah ram….kami memang saudara sesama islam, tapi…kenyataanya..nenek aku dan mak ramlah ram memang adik beradik….(ini bukan ayat orang bangga, hanya nak jelaskan kedudukan persamaan kami…)

Amacam…..sama kan>>>>>

>

>
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<




PS: sajer nak tayang pic aku untuk korang, harap-harap tak ada yang mimpikan wajahku malam ini…hehehehheh


20 ulasan:

IMANSHAH said...

kak melah tetap no 1 di malaysia

Unknown said...

cikgu iman,
ganti pic nampak....heheheh

Nur Azila Ismail said...

ha.ah la kak . sama :)

Mat Gebu said...

Waaahhhh.....ada irass2 laaa...

Sky8Men said...

oho..ade iras la..haha...
da ciam maintenance..hehe....sje tkr angin cket..=p

Unknown said...

oh..sedara la yer?


akak bole je kalo nak beli brg ngn agen saya tu..

dia ada jual byk juga produk..

harga mungkin ada beza sket la

eelobor said...

baru leh ku kenal....

Hamizah said...

wah!mmg sama..

Acik Erna said...

salam siti..memang ada persamaan..cuma nampak aye lebih muda..itu aje bezanya..

Pala Maldini said...

korang pakai make up artis yang sama eh ?

Kalamhati said...

salam sis..

errk memang iras la..bleh jadi adik beradik ni..hehe

Unknown said...

azila--
ada iras kan, lagilah tang pipi..hehhehhe

Unknown said...

cik mat...
kalau ibu saya lagi banyak persamaan..masa ibu dan ramlah ram kecil-kecil mereka suka berghazal sama-sama...

suara ibu pun sedap didengar..

Unknown said...

sky8men--
hahahhahaha..

Unknown said...

yong--
yer...sebelah ibu kak ayu..
psst..beli dengan yong jerlah/

Unknown said...

eelobor--
sajer nak kongsi persaudaraan belah ibu saya..

Unknown said...

hamizah--
hehehehehe

Unknown said...

salam kak erna--
masa ibu kecil-kecil memang ada jumpa beberapa kali...tapi ibu ramlah di muar..manakala nenek duduk dimuar

Unknown said...

pala--
eik.....mana ada duit nak suruh make up artis nak make up kan...
kami memang sedara lah..hehehe

Unknown said...

kalamhati--
cikgu, salam......
sedara belah ibu....tu yang ada iras sikit-sikit...