CITARASA RINDUAN

Monday, November 29, 2010

Program Sketsa Gila-gila di Astro warna

Bagaimana perasaan korang kalau korang nak lihat sesuatu yang paling korang inginkan, tapi tiba-tiba tak menepati kehendak dan citarasa korang..??

Tak kisahlah..nak tengok bola ker, drama ker, filem ker, atau apa-apa keinginan korang yang kesudahannya tak best, tak sama dengan impian yang korang hajati..

Tapi,Itulah perasaan aku menonton program gila-gila di astro warna..





Aku dah dapat fikirkan komik kegemaranku si majalah gila-gila dengan lakonan si esah, jai, atuk, kak mon dengan aksi mereka yang pasti membuatkan malam isninku berlalu dengan humor yang maksima…

Malah dalam fikiranku….mesti lawak…kelakar abis, namun………..



PS:…Lu pikirlah sendiri, setengah jam menonton sketsa gila-gila ini…aku rasa kena ikut cadangan cikgu isza dengan kak azie azah…layan humor.com dalam internet jer lah kot..

2 ulasan:

azzey said...

Siti Ruhayu: Ada gak tgk ni kat TV....:)

faizabakers said...

apa lagu intro masa nak start tu gila gila astro tu yek..