CITARASA RINDUAN

Saturday, November 20, 2010

berdebar macam aku pula yang jadi pengantin.....

Salam sabtu….hari inilah majlis bersejarah untuk adikku…..20 november 2010…majlis yang kami nantikan…..dalam jam 11pagi akad nikah akan termetrai,,,,

Kalau adikku berdebar…kami sekeluarga pun berdebar menantikan detik bersejarah tersebut.

Pengantin lelaki dalam perjalanan menuju ke sini, semoga tiada kesulitan yang dihadapi, semoga dipermudahkan urusan untuk hari ini

Amin

**ingatkan dapat cuti memasak….rupanya dapat job memasak sarapan pagi untuk ahli blok dan sanak saudara, mujur jam 5 pagi aku dah bangkit dari beradu…layan kuali tanpa kantuk dan mata yang kuyu…..



PS: tak lah berkaroker, tapi mengapa peti suara macam tersekat-sekat? Mungkin, tanda gembira dengan telatah yang menghiburkan dari nyanyian sanak saudara dan ahli keluarga…terlolong dan terpekik macam malam tadi aku punya sajer…

7 ulasan:

eqbalzack said...

selamat pengantin baru buat saudara ayu...

ssaudara atau anak buah? lupa abg eq...hehe

sekamar rindu said...

selamat pengantin baru buat adik awak..

Mas said...

selamat pengantin baru wat adik ayu...

Nur Azila Ismail said...

selamat pengantin baru adik akak :D

mamawana said...

Semoga pengantin baru selamat berbahagia.

Lelord said...

hehhehe biasa arr tu...selamat menerima adik ipo yek

s1t1 2uL41k4 said...

mesti sedap tu kak ayu masak.. hehe..