CITARASA RINDUAN

Wednesday, November 24, 2010

Cik Mat Gebu, kena Lamar?????


Salam…opocot…………PANAS..PANAS…PANAS

Ini kes bukan main-main..ini kes yang paling hangat……….kalau dunia hiburan tengah hangat tentang kes Yus May, dunia masakkan pula panas dengan jejaka terhangat Malaysia….

Kalau korang tak kenal jejaka Malaysia ni… rugi tau, Lagipun semua mesti kenal jejaka Sedenak nie…dalam dunia masakkan dia hebat, dalam dunia teko pun dia hebat..itu belum lagi kes derhakanya tentang dunia masakkan..

Derhaka, derhaka pun…dia punya resepi sedap ooooooo….Siapa lagi kalau bukan Cik Mat Gebu kita nie....dengan blog DTS nya yang meletop tu............

Pagi nie, layan metro…aku terkejut gile…sungguh tak sangka…tapi itulah kenyataanya….MAT GEBU…besor gile tulisannya dalam harian Metro…makin terkenallah cik Mat kita nie..


Aku pinjam gambar dari FB nyer, inilah kenyataan yang menggembirakan…Tahniah Cik Mat Gebu anda memang hebat,,,



PS: kalau Majalah Jelita dah sambar cik Mat, Metro pun dah lamar cik Mat, nak tunggu CNN pula yang temuramah Cik Mat……………(insyallah).. TAHNIAH CikMat Gebu.........


9 ulasan:

My Little Diary said...

salam,
wow! hebatnya....
cik CT ruhayu kita bila lagi ni...
bole tumpang bangga sekali..

imanshah said...

sungguh saya tak tahu..mat gebu tu sapa??

eqbalzack said...

tumpang bangga bila kwn2 berjaya ni ayu...
sekali sekala abg eq cuba juga resepi mat gebu kita ni...hehe

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

my litter diary
salam, insyallah...sinar harian selatan dah sambar citarasa rinduan..

kalau metro?...
insyallah..

Itulah, bangga bila cik mat semakin dikenali pihak media...

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

cikgu--
cik mat gebu tu..blogger masakkan..

url nya:
http://tiffinbiru.blogspot.com/

mudah, dan senang resepi yang beliau kongsi..kalau cikgu dah berumahtangga..suruhlah cik isteri sekodeng blog beliau...
macam-macam masakkan yang ada...

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

abang ee--
ayu kan, happy gile...tahniah sebab kawan2 semakin dikenali..

tak sia2 kita kenal cik mat...

PS: Resepi mudah2 pun banyak...abang ee kan suka makan donut, kameral...boleh buat sendiri tau..
search jer blog cik mat gebu..

Pala Maldini said...

hebat! clap! clap! clap!

cikgu isza said...

tumpang bangga juga :D

alinac lover said...

tumpang gembira...suka nya hati :)