CITARASA RINDUAN

Sunday, November 21, 2010

Baru sampai Rumah

Assalamualaikum…

Baru sampai kerumah…membasuh pakaian sambil berblogging..rasa rindu kat korang…..

Apa yang dapat ku kongsi saat ini adalah……aku dah sah demam……badan sakit-sakit, kepala pun sakit….mungkin sebab terkena hujan semalam…aku nie jenis yang kalah dengan air hujan…kalau tak basuh rambut…sah aku pasti demam..

Semoga kurang sedikit demamku ini….nak kerja…dah lama tak ke citarasa rinduan….

PS: lega….dapat berblogging di rumah dengan telekom…bukan broadband yang agak slow di kampong..….

8 ulasan:

s1t1 2uL41k4 said...

olololo.. cian dier.. moga cepat sembuh ye kak..

azieazah said...

Salam AYU...
Adat bila kita brrkenduri, merewang, kurang tidor, makan tak menentu.

Badan yg bertukar sistem tu akan jadi tak menentu juga,

Rehat secukupnya, tidor di cover semula, ubat ikut jadual, insyaallah kebah segera nanti.

imanshah said...

wah blog ni ketagih ek?

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

siti zulaika--
dah makan ubat nie...moga sembuh lah cepat..

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

salam kak azie--
terima kasih kak..

yelah kan..majlis kenduri bukan kecil-kecil...semoga kuranglah sakit badan nie...risau gak nie..


pst--
minta urut dengan en zalie agak-agak boleh sembuh tak?..hehehhe

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

cikgu iman--
tak ketagih...en nuff dah lama lari..
tapi suka sharing cerita sendiri..hehehehe

kella said...

kita pun baru sempat jenguk akak ni... maaf ler.. 2-3 hari lepas tu.. berada diluar kawasan... sepupu pun kawin... sibuk sikit.. :)

azzey said...

Siti Ruhayu: saya pun tak tahan kena hujan. klu kena hujan mesti sakit kepala...