Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Wednesday, November 10, 2010

Parcel dari Yong dan Sweet Mama

Wah. Happy gile aku hari nie, dapat parcel dari pakcik posmen yang hon…hon tak henti-henti macam aku terlebih terkenal dari salebriti…..

Yang paling terover suka, sebab aku perolehi bukan hanya 1 parcel…malah 2 ko……diulang sekali lagi, aku dapat 2 parcel….dari siapa????..........kita tunggu sekejap (ala-ala iklan pulak)




Parcel pertama adalah make-up yang aku beli dari yong…………peeh..sangat mengagumkan,,,,banyak gile aksesorinya, bukan untuk 2,3 jenis…malah banyak ko…..warna pun macam-macam ada……….murah jer, kalau belum jadi ahli hanya RM 150, kalau ahli hanya RM 130....murah jer kan, berbaloi pulak tu,...

Aku nie tak pandai guna, kita kena dengar apa kata yong tentang make-up nie…maklumlah..setakat bedak dan lipstick aku tahu lah..yang lainnya…yong kena jawabkan untuk soalan aku nie….

Harap-harap yong sudi jawap yer…




Parcel kedua diterbangkan dari bangi, sahabat bloggger yang sebenarnya aku dah bersua lama sebelum berblogging lagi, member sepoli di penang nun….kecil jer dunia kan,..bila berblogging dapat bersua semula..

Aku kenal dengan eija zakuan semasa tahun 1999, kecil comel jer orangnya…walau lain jurusan…oleh kerana eija nie paling cun dan suka pakai baju warna pink,,.,aku selalu perasan akan kelibatnya…(orang lawa, tentu sentiasa dapat tarik perhatian….heheheheh…)

Sekarang eija aktif diblognya, sweet mama a.k.a mama zakuan…baru-baru nie beliau ke padang Indonesia…tak sangka, beliau memberikan sesuatu cenderhati kepadaku….

Terima kasih eija, sungguh lembut dan cantik hasil tenusan tudung itu…ayu suka sangat…




PS: mood sangat seronok dan happy…namun berkesan dihati bila terbaca entry tentang kematian seorang bapa mertua ditangan anak menantu yang jahat seperti hantu……………(karang aku kongsi entry itu)

11 ulasan:

Kalamhati said...

waaah!dua sekali dapat..hehe sonoknyee..
nnt dah mekap..tunjuk testomoni tau..hik!

Unknown said...

cikgu--
heheheheh....hah!!..insyallah...ayu akan tunjukkan, tunggu yong nak beri penerangan..sebab byk sangat aksesorinya...hehehe

Unknown said...

ya kak..nanti yong jwb ya..skg xsmpt lg

Miss Mirror a.k.a Sam said...

jelousnyaa... mcm2 Ayu dpt arini ya..
Ha'a Yu...share yg psl mentua vs menantu tu? Malas betul nak baca paper arini...karang akak baca kt blog Ayu je la.

Unknown said...

best ek dpt org kasi..nasib baik tak pandai tepek make up..klu idak meroyan tgk make up kamu tu

Unknown said...

yong--
cepat jawap...kawan-kawan kak dah tak sabar nak tunggu..hehehehe


kak MM--
ehheheh, okey ayu post entry ttg anak hantu tu eik..


kak ina--
kak, ayu tabik gile dgn nuff dan kak ina, wow...berjimba-jimba yer....syok gile...
bab make up tu, ayu pun tak pernah beli....nie first time nak cuba...hehehe

hanees said...

besnyer make up tu....mcm mau jugak...hehehe...

Unknown said...

hanisa--
jom order

ISZA said...

sukka makeup tapi selalu ikut mood jer..

Unknown said...

cikgu...

jom beli sama-sama..
ehhheheheh

eija_sweetmama said...

hehe..ayu..thanks siap wat n3..ala ayu jgn la puji2..mane ade cun..n thanks sudi terima ole2 biasa jerk dr eija..akceli eija suruh asben yg tolong poskan..sekali dia tertinggal kad..patutnye pos tudung sekali dgn kad..huk3..xpe la yg penting selamat sampai..tudung tu sulam bayang namenye..^_^..