Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Monday, May 17, 2010

AKU DATING DENGAN ORANG YANG KUPALING SAYANG


Semalam (16 hb mei 2010), aku sekeluarga bersua dengan seorang sahabat facebook yang dah lama aku kenali, seorang wanita yang paling aku akui seorang yang cekal hati, tabah, bersemangat waja, dan berani.. Masih bergelar penuntut di KUIS, bakal Siswazah yang aku rasakan terlalu istimewa... untuk kenal lebih dekat dengan adik ISMA HASYIM sila klik FB nyer.


Pertemuan kami tidak disengajakan, kerana aku terlihat di wall FB nyer, berkaitan perjalanan nyer ker jb... (jumaat 14hb Mei 2010)


Ya Allah... Dah dkat kul 5pg,. Masih sesat di JB Central... Cm ni rupanya bndar jb ekk... Kd oh kd..mana la kd ni... :( [via Celcom SMS]


Memang aku terlalu terkejut...sehingga aku seperti bermimpi...terus call handphonenyer, walaupun aku sedang sibuk memasak lauk pauk di dalam kedai...Alhamdullilah, kak Dian yang Isma kenali jua memalui FB telah membantunya...akhirnya jumpa juga ISMA dengan Kak Dian, memang jiwa kering sungguh adik ku itu....kalau aku..sure tak sampai...drive sorang-sorang pulak tu...alahai....


(15 hb mei 2010), aku berhasrat nak bersua, namun aku menghadapi masalah di kedai..dengan pekerja yang kurang, pelanggan tak putus-putus menyebabkan aku membatalkan hasrat nak bersua dengan isma

(16 hb mei 2010), barulah aku memberanikan diri untuk menelefon Isma...alhamdullilah, sebab isma sudi menerima pelawaanku, itupun dengan pertolongan kak dian yang memang good looking...sweet...suka lihat penampilan kak dian yang simple...terima kak dian, kerana sudi menemankan Isma bersua Ayu, dan terima kasih sebab sudi bersahabat dengan ayu...ayu hargai..

Jom..kita lihat gambar yang telah disnap oleh Isma dan Kak Dian,


(with hubby, my umai and me)
(seronok, dapat bergambar, Umai tengah buat muka ketat...sebab dia tak suka dipeluk, kesian juga kat isma sebab sukar nak kawal Umai, itulah Umai...tak suka duduk diam-diam)
Nak lihat posing yang kami sempat rakamkan....gambar nie ala-ala seksi gitu, maklumlah first time bersua,,kami tak boleh lepaskan begitu sahaja, isma nie manja..jangan pula korang ambil tanpa kebenaran aku..wacah........tapi untuk korang aku tayangkan....hahhaha...seksi bab apa eik...(gigi aku lah.................)
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
tara........
kami berpelukan....jangan cemburu ya si kembar Isma warrahma, ada jodoh kita pasti bersua..Amin



(gambar Kak Dian, yang senang aku kenali..)
cantikan.....

PS: First time dating dengan member FB...harap-harap akan datang ada jodoh nak jumpa dengan ISMA WARRAHMA.... doakan satu hari kita bersua..

4 ulasan:

eqbalzack said...

wahhh...bila nak gather2 dengan cikgu physics ni pulak...haha

Unknown said...

abang ee......

dok sibuk dgn tuisyen...
mana ada masa nak gather2..alahai..
doa kan 1 ari kita semua bersua..amin

kella said...

seronoknya! harap sangat dapat jumpa jugak dengan kak ayu!

* gambar kak ayu lagi cung! hehehe

Unknown said...

kella...

semoga diperkenankan Illahi..kita bersua..kak pun nak sangat2 jumpa awak