Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Sunday, March 13, 2011

chesse Tart Alam Sari....memang berhantu...


Hari ahad aku memang buzy betul di citarasa rinduan…tak ada masa nak blogwalking ke blog sahabatku semua…maaf dipinta andai aku tak sempat nak meronda-ronda…berblog membuatkan hidupku ceria dan gembira..terima kasih sahabat

Sebenarnya, kalau nak diikutkan setiap sessi gathering yang ku attend walau dimana destinasi..sure ada sessi bertukar cendermata samada hadiah berbentuk makanan, pakaian, alat tulis, pinggan mangkuk..tanda kita saling mengingati sesama kita

Namun aku tak pernah syer di setiap sessi gathering dengan kalian semua… bukan apa, risau kalau-kalau ada yang anggap aku suka menayang dan bermegahan.. 


Namun, buat julung kalinya…hatiku amat terpaut dengan tart chesse blogger alam sari..cendermata dari beliau kepada sahabat pada gathering semalam…



Jujur ku katakan, tart beliau memang berhantu..sedap ko (dah tinggal sikit ku kerjakan)

Hari nie jer, aku dah boleh habiskan 10 biji…peeh…….habis menimbun segala lemak di badan aku yang sedia mengebu….hahahhah


Dan, aku akan pastikan aku akan menempah cheese tart beliau, untuk majlis dan apa-apa kenduri sekalipun……..kalau korang berminat bolehlah tempah sama-sama yer…

Mana tau, aku dapat diskaun sebiji 5 sen…hahahhahha.....gila niaga daku!!!

10 ulasan:

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Ayu - Klu kita menayang cenderhati yg org bagi kat blog kita, tanda kita bermegahan? Bukan maksudnya kita menghargai pemberian org itu?

Unknown said...

MM--
kadangkala...ada yang anggap...kita tayang, kita riak dengan pemberian mereka..cukuplah kalau antara kita yang tau..dan sama2 kita hargai pemberian itu

dan sama2 tau, yang kita bersahabat ikhlas, bukan nak menunjuk2 pemberian orang itu dan orang ini

NSA_TATMA said...

itulah... nmpk macam menarik je tart tu..... smpai berhantu sekali.. agak2 apa la resipi yg digunakan ye.. ce cita... ce cita...

AdyBudika said...

errrrrr.....sukenya nak makan tart..nanti raya leh gi sedenak lagi..ehheh

jeBateja said...

kita percaya...kak ayu kita ni ikhlas.....ahakz...err....ada lebih lagik ke kak....pas sini sket....

apdm said...

salam

akak, syira suka kueh ni, bila la nak pandai buat ni..

Mas said...

wahh..bestnya ayu..dapat merasa ciss tart kak yus yg amat menggoda tu..
sedapp yer ayu..he..he...

:: cikNuurul :: said...

akak,nnti CN nk g Citarasa Rinduan la,..huhu,.baru tau ade blogger sni lps bce entry gathering korg smlm,.hehe,.

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

Ayu, memang best giler! Bukan cheese tart, tapi Ayu... terima kasih, Ayu...

Cik Ecah said...

k.ayu..
terliurrrr...sy suker kueh nihh
hehehe