CITARASA RINDUAN

Monday, March 7, 2011

Terharu di beri penghormatan oleh Ben Ashaari..

Daku terharu diberi penghormatan oleh blogger BEN ASHAARI

Walau beliau sesibuk mana dengan kehidupanya. Berblog membuatkan BEN tidak sombong dengan sahabat yang selalu singgah ke blognya..

Begitu jua, terhadap insane yang teristimewa yang bernama Blogger AKU TETAP AKU…Mohd Sukur Ibrahim……

Untuk sahabatku semua…marilah kita GEGAR blog beliau….berikan salam Ukhwah sesama kita…sesungguhnya berblog membuatkan kita tak perlu rasa cemburu sesama kita….. Kerana, masih ada insan yang lebih sederhana dari kita…

Ku abadikan entry penghargaan oleh beliau, dalam blogku….terima kasih BEN ASHAARI BLOG…..

19 ulasan:

Nieza said...

ya betul tu ayu...memang sepatutnya tak perlu ada rasa cemburu dan iri hati dalam dunia blogger ni coz semuanya ada kelebihan dan kekurangan yg tersendiri..:)

Izan Ishak said...

tahniah ayu...
tak ramai blogger femes cam ben ashaari ni kan.

apa2pun jom berbelog dgn sihat dan happy2 selalu...moga ukhuwah terjalin selamanya ye ayu~

eT said...

sonok dpt penghargaan kan... :)

eelobor said...

aku tumpang happy pun dah ok...

Citarasa Rinduan said...

nieza--
alhamdullilah.sepanjang ayu berblog..ayu senang dgn sahabat semua..
moga2 kekallah blog citarasa rinduan..amin

izan--
alhamdullilah..tulah..ayu nak ajak awak ke vlog di sesenak awak ada hal..kalau idak dah bertentang mata..hehehe


et--
inilah hikmahnya berblog...amin

eelobor--
happy pada kau...happy jua pada kami semua...

sarah-najwan said...

tahniah yer..

selamat berblog dgn jayanya..
hepi2 blogging..

Citarasa Rinduan said...

terima kasih najwa--
semoga ukhwah kita berpanjangan

mungelily said...

bestyer kak ayu...(",)

Citarasa Rinduan said...

lily--
alhamdullilah..seronok diberi penghargaan oleh blogger yang kak ayu gelar sifu..

Cikgu Nurin said...

Wahhh Ayu udah femes tu....tahniahhhh.....

Citarasa Rinduan said...

cikgu nurin--
ayu - ben dan CMG bersua muka setahaun yang lepas...tetap kekal hingga ke saat ini..
syukur ukhwah kami berkekalan

azila said...

InsyaAllah..moga2 akan kekal selamanya:)

Citarasa Rinduan said...

azila--
wah.daku terkarisma kamu singgah sini..terima kasih...amin...amin..moga kekal hubungan kita

azian said...

kak ayu..
betul laa...sy amat hargai org2 yg berkunjung ke blog saya dan saya juga dapat kenal dgn kak ayu...best kan???harap dapat jumpa nnt...insya ALLAH...

Citarasa Rinduan said...

azian--
yer..berblog menjadikan kita rasa kental...dihargai dan bertambah sahabat..

alhamdullilah..
syukur bukan??
insyallah..yang penting kek coklat awak sediakan utk kak ayu.hahahha

Gen2Merah said...

tahniah kak.. bukan senang nak dapat penghargaan macam tu. apa pun terus kan menulis untuk berkongsi ilmu dan pengalaman sesama kita~

Citarasa Rinduan said...

gen2--
welcome...
terima aksih jua untuk kamu..pengunjung setia blog citarasa rinduan

azzey said...

Tahinaih. Saya pon slalu gak singgah blog ben tp x dpt penghargaan lagi nih...*ha3..*..

mama maman said...

tahniah ayu... bukan senang tau dpt penghargaan sebegitu.. seronoknya... [tumpang seronok ye]