CITARASA RINDUAN

Thursday, March 31, 2011

First time makan di Mama Chop papa Grill..

Selamat malam semua…

Sebenarnya malam nie aku baru balik dari jalan-jalan, idaklah shopping tapi beli keperluan susu umai jer

Terlanjur masuk ke IOI Kulaijaya, en zalie pelawa aku makan malam (sebab masa tu jam dah menunjukkan 6 petang), so apa lagi….oleh kerana aku tak pernah masuk restoran makanan barat….

Terus tarik tangan en zalie masuk ke salah satu restoran disana …… wah!! Syoknya dapat jejakkan kaki ke restoran Mama Chop Papa Grill…selalu baca entry kawan-kawan yang makan pelbagai makanan barat…..meleleq air liurku ko……..

Jom……..aku paparkan wajah-wajah kesayangku khas untuk kalian….





Menu, aku pun dah lupa nama menu apa yang aku makan….tapi tidak menghampakan kalian..aku rakamkan menu-menu makanan kami……harga?? bolehlah.......


PS: sesekali makan luar, sedap ko….

23 ulasan:

cik pulau said...

jeleznya ais krim tu..
seyes....'arghh,... nak aiskrim jugak..
nak gi mcd carik mcflurry oreo la cenggini..^^,

Kalamhati said...

waaah!bestnye ayuuu..huhu
terliur tgk..kena cari gak ni..tergodaa..hehe

akuanakpahang said...

Awalnya makan malam kalau saya mau makan semula tu :)

ainnoraini said...

aiskrim yg mengamcam...mengoda imanku ini...

kat sini pun ade...bile la en somi nak ajak kite makan kat tempat ni...

Mas said...

perhh..memang nampak sedappp...
mas tak pernah makan lagi kat situ...puas hati ke makan kat situ ayu..

mungelily said...

wahhh dah 2 org termasuk k.ayu sy bc pasal entry mama chop papa grill ni...
sedapp ker??
mcm teruja plak nk rasee hehehehee...

:: k.ayu,kalau xkeberatan..nk tanyer mcm ner edit pic jd mcm tu ek?
means satu gambar tu blh letak bnyak gambo..suker tgk..nak tau watnyer mcm ner..huhuh ::

Sunah Mohammad said...

wahhhhhhhhh...akak! eskem tuuuuu!!! huhuhuhuhu....

eelobor said...

aku lak baru lepas makan kat restoran ichiban ramen. ingat nak buat entri, tapi lupa bawak kamera tadi. tak leh la nak snap2 gambar. layan makan jer lah....

Jamiel said...

best tu..
dah lama tak singgah..

CT NoArIzAh ArIs said...

Ayu mmg best mknannya dh lama sy x mkn kt restoran papa & mama ni.. baca N3 ni teringgin nk pergi lagi.. tapi tulah makanan ni semua x kena dgn tekak hubby cuma masuk kt sy dan ank2 jee !!

diana said...

saya pun tak pernah pi makan kat restoran barat ni..
restoran segera barat selalu la..
heheheh

shahjiehan said...

sedap x? wahhhh... nk jugakkk!!

psst:/ suami akak cam bob lokman...~ hehehhe


stylo!!

jom baca dan komen Bulan bulan islam

ajar anak2 akak lagu nih~

Cikgu CTE said...

rumah sy nie dkt jugak ngan restoran tu .tak sampai 5 minit dah sampai...kat sebelah taman je..

Restoran tu lak dekat ngn HSI, JB...tapi malangnya saya tak pernah masuk kat situ...

Kalau dah kata sedap , nak jugak masuk sekali sekala...

nurhafizahzaidi said...

wahhh,,,shedaaaaapppnye~~~
nak jugak~~! hehe

NadiRah said...

nad pon x penah makang~~~!

KatekateKite said...

pergh! akakkkk..... tertelan telan air liur kite nih kak...... =p

----------------------------------
Wahhh . . . . ---> Ubat Mujarab nih! =D
Owhhh . . . . ---> Die dah datang dah woi! =D

azieazah said...

Nak aiskrim tuuuu...! sedap nyerrr.

Nampak ZALIE dah sihat dn ceria, kan?

EiJa ZaQuaN said...

hehe..btol tu ayu..sesekali makan western kat luar..sedap..
nyum2..sedap sumenya..

icecream tu umai pnye ke..?

alinac lover said...

yong pon tingin lah kak hehhe

mama maman said...

wah...wah... kena gi jugak nih... terliur lak ngan aiskrem tuh.... diet melayang cam gini..:)

Sari Yusa Ibrahim said...

Chicken Maryland satu!

miloais said...

iols tak penah lagi makan kat sini
tho banyak kali gak le... lalu kat depan restoran ni!

AngahSayang2314 said...

dulu kat sini ada sedap gak...