CITARASA RINDUAN

Saturday, March 5, 2011

Henti atau teruskan?.......Minta pendapat anda.....

Selamat pagi sabtu sahabatku….

Ada yang tercari-cari blog citarasa rinduan ker??
Atau ada yang keluar masuk tuan umah tak ada??

Sebenarnya, hujung minggu memang menjadi rutin harianku bercinta dengan sudip dan kuali..masak lauk pauk pelbagai sedikit…

Selepas memasak, surelah……..tak cukup tangan nak bagi services yang bagus untuk pelanggan…..

Sekarang nie ambil peluang, balik ke rumah untuk menjenguk umai dan kedua mertua…en Zalie????....... hari nie hari bersejarah beliau…dia bersemangat nak uruskan citarasa rinduan…….

Aku tamo menghalang sebab aku tau,, dia dah bosan baring dan duduk dirumah pada waktu pagi…..


PS: untuk GEGAR BLOG…….korang rasa aku patut hentikan atau teruskan?? Andai sokongan lebih dari 5 orang blogger samada hentikan atau teruskan aku ambil buat panduan…boleh kan???



15 ulasan:

mama maman said...

selamat pagi ayu...:)

Gegar Blog..??? teruskan lah ayu... tak salah kan... blh kenal blogger2 baru...

Adinda Amy Sensei said...

as salam kak ayu....

emmm....kalo akak ada komitmen yang lg penting, buatla yang penting tu dulu....gegar blog ni hobi sampingan..so bila2 akak free, bole buat...kalo akak busy uruskan urusan yng lebih penting...gegar blog tinggal dulu...

tapi tgk senarai yang akak kene gegar tuuu.....maaakkkk aiiii jenuh gak nk gegar tuu....kalo saya, tak dpt saya buat kak....

eelobor said...

ko lebih mengetahui...

Sunah Mohammad said...

selamat pagi akak~ erm...ikutlah mana yang penting kak~ :)

Melur Jelita said...

Salam Ayu jelita,

teruskan bila free...gegar dengan jelita ya..he he he

Mas said...

ayu...
teruskan jer apa yang ayu dah mula...
baguss pe....
ligat betul makcik sorang ni..he..he..

Proud Mama's Dairy said...

Gegar bila ada kelapangan.. boleh?

kakcik said...

Kalau Ayu rasa berkemampuan untuk menguruskannya, eloklah Ayu teruskan sahaja. :)

akuanakpahang said...

Salam, jika ada luangan masa elok diteruskan sehaja... kalau tak de masa nak buat mana kann :)
Entri Terbaru "Apa jadah puja pokok petai"

cikgu isza said...

teruskan menGEGAR!

Cikgu CTE said...

teruskanlah...blog saya lum sampai turn nie...

nba-Nur said...

Salam.. Nak beri pendapat, kalau berkesempatan memang elok diteruskan.

nyanyisunyi said...

ayu dulukan mana yg rasa sgt penting untuk diri ayu,keluarga dan pastinya hsb tersayang..kemudian barulah yg kedua,ketiga dn seterusnya..

utk ruangan GEGAR..buat bila rasa free...

Insan Marhaen said...

kalau dalam dilema macam ni IM nya akan bertanya pada naluri.

pun, bagi IM.. teruskanlah. kasihan pada orang lain yang pastinya mengharap. macam IM dulu juga...

cik pulau said...

cik pulau tak sempat nak cari citarasa rinduan harini sebab cik pulau baru je balik dri program..

kalau bz.. stop la dulu.. kalau ada masa kak Ayu teruskan jela..cik pulau support.. ^^,