Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Thursday, March 31, 2011

Tarian Poco-poco secaran asasnya Harus

Assalamualaikum….
Selamat pagi khamis sahabatku semua…

Alhamdullilah…syukur kerana hari ini kita diberi peluang untuk bersua sekali lagi di dunia maya……
Rasa lain macam pulak nak berblog time pagi-pagi nie…lama kan, aku tak bersiaran waktu  ini......

Tapi, sementara nak menunggu pekerjaku bersiap…molek aku habiskan masa kongsi sesuatu yang lebih bermanfaat……..

**********************
Semalam semasa berblogwalking ada beberapa blog yang menceritakan tentang tarian poco-poco….
Mujurlah aku nie kurang pandai berpoco-poco, lagipun tak pernah aku join mana-mana pihak untuk mempelajari tarian tersebut..

Tak silap dari tahun 2006, aku dah terdengar isu tentang pengharaman tarian jenis ini….

Tapikan, kalau kalian nak tahu lebih lanjut…sila klik sini DrMaza….


Aku selalu mengikuti penulisan beliau…moga kita ambil iktibar yang baik disisiNya…


PS: jom..poco-poco ikut versi sendiri di citarasa rinduan, sure tak haramkan!!!…heheheh

12 ulasan:

Kakcik Seroja said...

Assalamu'alaikum Ayu...

perut kakcik sedang berpoco2 sekarang selepas diisi dengan sebungkus nasi lemak. :)

eelobor said...

awalnya kakcik makan pagi, siap leh berpoco2 lagi, hihihi

ayu: memang penulisan Dr.Maza selalu di baca dan di ulas dari pelbagai sudut agar kita memnadang dari aspek yang lebih luas agar tidak di katakan ajaran agama kita teralu sempit & menyusahkan.

Hudalatip said...

salam ayu, kita lagila, tak penah pun poco-poco, kesian..kadang kan rasa cam ketinggalan zaman je..orang lain terer poco-poco tp kita tak tau..hehe

miloaiskurangmanis said...

tak reti menari lah...
heheheheh

Siti Indrawati said...

Assalam Ayu..selamat berhari Khamis..td pagi hantar anak g sek,dengar kat Sinar FM,di Perak di haramkan tarian poco2 ni..saya pun x pernah join..selalu kalau balik jb g jogging jer ngn anak2 n suami..

Ati Masrif said...

nasib tak cuba lagi..

kita nak beli basikal je

nak senaman ni ...

kuruskan badan...huhu

sahromnasrudin said...

assalamualaikum

yang pasti perut saya sedang berpoco-poco nak menari gak hehehehehehe

Aku Anak Pahang said...

Salam, yang pastinya perkara yang tidak berfeadah dan mendatang keburukan baik di tinggalkan aje.

Liza @ Adzriel AB said...

akak pun tak tau kenapa ye susah nak follow blog akak? tak pelah.. ayu boleh jenguk selalu juga kalau tak follow pun.

Dearie Pearls said...

malinggang patah2....
na goyang pija pija..

hahaha..

lagu poco2 tu je nak layan tapi nak menari, tak reti ar...
keras mcm kayu..
haaaaaaaa

kak ina kl said...

memang tak minat dengan tarian ni..

Rina Rahamat said...

dulu yoga tak bleh..skang poco²..nasiblah i malas bersenam..kikiki..