Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Saturday, March 5, 2011

Sah aku tak dapat nak kongsi apa lagi...


Malam nie aku nak mohon maaf pada sahabatku semua…
Aku tak dapat nak blogwalking mahupun update blogku sendiri


Hanya rancang nak tidur awal, Walau malam nie malam hujung minggu….aku perlu mempersiapakan diri untuk jualan hari esok (Ahad)….

Salam sayang dari blog Citarasa Rinduan untuk kalian semua..


Sebelum lelapkan mata, sajer nak kongsi doa nak tidur (hehehehe….setiap malam korang mestilah bacakan...Apalah aku nie,  Sah!!!…..aku tak dapat nak kongsi apa lagi…..) Selamat beradu semua.....

Doa Hendak Tidur
 Doa Hendak Tidur

Ertinya:
"Ya Allah. Dengan namaMu hamba hidup, dan dengan namaMu hamba mati".


9 ulasan:

Ayuni said...

good night....

Unknown said...

terima kaish ayuni...selamat malam

Cikgu Nurin said...

Ayu selamat tidur yang lena dan aman....

nak tengok cereka rama ni...( bukan nya nak study ke aper ke...)

IMANSHAH said...

selamat malam tuan punya blog

IMANSHAH said...

selamat malam tuan punya blog

Unknown said...

cikgu--
eik, kan banyak assignment

cikgu iman--
selamat malam..mmg mengantuk sgt lah saya nie

AZLINA said...

Assalamualaikum Ayu..dah bobom ke tuu? Dah lama akak x mai cni..ni dh tgh mlm baru sampai. Selamat bobom yea...mimpi yg indah2, esok nk brperang lg dgn cik sudip & encik kuali kan!..hehe..

Unknown said...

singgah tgk ayu tido ni...semoga diulit mimpi yg indah-indah yer ayu...hehe

Cik Ecah said...

tq akak.. ;)