Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Sunday, March 20, 2011

Terjaga.....

Wah….
Sah aku kepenatan dengan aktiviti semalam….

Jam 9 Malam terus tidur awal…siap uruskan Umai dan en Zalie..aku terus rebahkan diri..memang tak nafikan bila penat…aku takkan tunggu, terus tutup mata. Maklumlah aku ada masalah mata…..

**************
Bila aku bangun jer..Ya Allah….mereka dua beranak seronok layan TV…
Oleh kerana dah terjaga…..tak boleh pulak nak lelapkan mata….

Terus berblogwalking..tapi syok gak bila ke blog kawan-kawan…hujung minggu..masih ramai yang belum tidur rupanya….

PS: hari nie ada majlis perkahwinan sahabat rapatku…kena attend nie..selamat pengantin baru Ema dan Fahmi (20 March 2011)

15 ulasan:

senyumSOYA said...

jom bw same2~ heheheh (^^)
x bley tdo gak..

Eliza Sulaiman said...

wahh!

sangt rajin bw !

good!

:D

Cik Pulau said...

morning kak Ayu..
cik pulau belum tidur lagi neh.. ^^,

jeBateja said...

wowowowowowowowo....baru lepas tgk predator...ahakz

Proud Mama's Dairy said...

Salam Ayu.. saya time2 kalau terjaga ni la selalu boleh BW... atau time2 anak-anak belum "terjaga" dari tidur mcm pg ni... kalau tak jgn harap nak BW...nak pegang lappy pun dorang tak kasi chance..

Sunah Sakura said...

kak ayu, bangun2!!! hahaha~

Kasawari said...

jab lagi nak gi Sibol.. balik nak lalu Sayong ar pekena mee bandung.. hehehe..

Mas said...

selamat pagi ayu...
mas baru jer lepas makan kenduri...he..he...

IMANSHAH said...

saya tido kul sebelas

tun_telani said...

morning kak ayu ^^
ni dh bgn ke blom nih? ke smb tido? hihi

perjalanan pulang said...

hari gua kerja.. tak ada jemputan orang kahwin

NadiRah said...

nk ikot g mkn free..!!! huhu

Cik Ecah said...

morning akak ayuuuu :)
rajin yea bgn tdo terus BW..hihihihi

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

melepas lagi..sampai hati ko ema

eelobor said...

ari ni pun dapat job lagi ker? masyukkk.....

p/s: wife aku puji ckp gambar yg ko ambik semalam cantheqqq.....