Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Saturday, March 5, 2011

Cerita kreatif aku pasal Ben Ashaari

Sekali nak lelapkan mata…terpandang pulak ben buat satu segmen

Jom..para sahabatku….join ramai-ramai….


  1. Tajuk : CERITA KREATIF AKU PASAL BEN ASHAARI ! dan linkkan ke entri ini ..
  2. Sila letak header BEN ASHAARI BLOGBEN ASHAARI
  3. Sila buat satu cerita yang sangat kreatif mengenai BLOG BEN ASHAARI .. Mesti lebih 100 patah perkataan ! Dibenarkan amik gambar dalam ni ...
  4. TIDAK DIBENARKAN MENCACI MAKI , MENCARUT , MAKI HAMUN ( sama je la tu kan ) atau sebagainya .. Kalau buat, aku repot !
  5. Tarikh tutup , tengah malam ni !! hehehe ..
  6. Hanya 10 saja akan terpilih .. Tapi yang join tu akan disenaraikan ... Camana aku akan pilih ? Tu rahsia.. hehehe ..
**************** 
Sebenarnya aku nak join memandangkan mataku dah tak dapat dibuka lagi…aku tolong promotekan jerlah yer…

Yang pasti

Ben ashaari, merupakan blogger yang aku kenali di dunia maya yang ada blog….seorang yang peramah dan senang bertukar-tukar fikiran..pernah aku menghadapi masalah tentang blog atau nuffnang..beliaulah tempat ku rujuk dan tempat ku lepaskan persoalan..
Sekarang ni, aku semakin mengakumi sifuku…semakin maju dalam dunia blogging…siapa yang berminat nak join Vlog bersama Cik Mat Gebu dan Ben Ashaari..12 haribulan adalah tarikhnya.

10 ulasan:

nur said...

OH NAK MENUNGGU SATUSATUSATUSATUSATU YE?.. GUDLAK!! SAMA2 NANTI TUNGGU.. SEKEJAPAN JE TU.. NANTI SAMPAIKAN SALAM KAT CMG SAMA BA YE.. TAK BERPELUANG LAGI..

JOM KE: ALL IN ONE

Sunah Sakura said...

hehe...siap promote lagi tu 12hb punye event..;)

Ce'gu JAERA said...

wah, semoga berjaya kak.. nak join juga segmen BA ni.. tapi dia nak list 10 je.. rasanya blog saya mcm x berpeluang.. hehe

Tinta Emas said...

blog ayu kan dah tersenarai.....

Tapi apa2 pun ayu mmg peminat encik ben...siap panggil sifu lagi...

Good luck.

hentian said...

aduss.. balik balik ben. jeles la pulak!

azian said...

kak ayu
harap sgt dapat jumpa nnt...insya ALLAH...muiz dah pandai merangkak...

apislerr said...

salam,
mengunjungi rakan2 blog CERITA KREATIF BEN ASHAARI ;)
dtg dr blog abg ben;D.

CERITA KREATIF AKU PASAL BEN ASHAARI

Anonymous said...

Salam singgah dri blog EN.BA kak =)

Prince said...

"nice entry... :)
jom ktahui plbagai info mngnai dunia n akhirat di blog prince.... :)"

prince datang dari blog bro ben..:)

NiSha said...

hye
dtg dari blg abg ben
http://heandsheloves.blogspot.com/
>NiSha<