Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Tuesday, March 15, 2011

Sila ambil perhatian…..Blog yang mengandungi MALWARE

Nampak gayanya..
Aku terpaksa buang beberapa bloglist yang mengadungi virus malware…

Antara blog yang kalian perasan tiada dalam bloglist aku…maksudnya aku telah membuang untuk keselamatan blog Citarasa Rinduan..


Blog-blog yang telah aku buang pada bloglistku hari ini ada 4……..
Insyallah…..sekirangnya masalah mereka selesai..aku akan masukkan semula dalam bloglistku..
Sebab blog kalian adalah yang paling kusayang……………

PS: rasanya, harap-harap sahabat ku perasan aku tak berligar-ligar ke blog mereka minggu ini sebab virus tersebut..............



19 ulasan:

Sis Lin said...

a'ah Ayu..sis pun sama..tp cuma 3 je yg sis buang..lgpun blog tu mmg dh lama tak berupdate...huhuhuhu

Malware dtg menyerang lg...

Unknown said...

sis lin..
ayu sedih tu..blog yang ayu suka masuk....

ingat dah sattle bab malware....muncul lagi...benci tau

Fyqa said...

bahayanya malware ni..huhu

Unknown said...

fyqa--
kak rasa...kena buang dahulu dalam bloglist kita..
itu terbaik..

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Oh nak kena cek gak nih!!

Elly Jade said...

kak ayu...jmput sggah blog sye.
insyaALLAH xde virus..hehe

Unknown said...

MM--
ayu mmg suka BW..tu yang cepat kenal pasti....cepat sis check..


pearl jade--
terima kasih singgah sini..kak kesana yer

shahsyaz said...

kak, mcm mne nk taw blog tuh ade malware??
and mcm mne nk taw blog kite sendiri ade malware ke x??

Nur_cahayamataku said...

betul tu kak, macam mana nak tahu..bole share sikit tak?

Mama Hanim said...

link blog saya ada lg kt sini ye..
maknanya bebas malware la tu kan..hehe..

Cik Pulau said...

nasib baik blog cik pulau ada lagi dalam list... hehe..
kak Ayu... camne leh kena malware ni ek??? ^^,

rosmina samin said...

aiyooo..buat blog susah ni :(

Nurul dot..dot..dot said...

nurul pun penah kena..kawan nurul cakap datang dari widget Kita Blogger yang nurul letak kat blog..memang boleh naik traffic bile join Kita Blogger tu tapi tak selamat..lepas nurul remove widget tu dari log nurul, blog da sihat balik da huhu ^ ^..so jom la pegi blog nurul..free from malware

K.Nor said...

salam ayu, cuba buat cara ni ya..
1. klik edit (gambar spanar) kat blog list tu
2. untick icon
(ni utk buang icon B ditepi link blog2 yg kita listkan di bloglist
3. save

kaedah ni ada diajar dulu oleh sorang blogger, utk tak nak malware ceroboh blog kita.. try la.. kita ikhtiar jer kan.. mudah2an blog kita tak kena ceroboh lg..insyaallah

Ayuni said...

erm...seramnye...

Cik Sara said...

Wah..adakah blog saya bebas dari malware?? Huhuhu..

Jenguk-jenguklah selalu ke blog saya ye..Kalau tetiba ada virus tak diundang tu, maklumkan pada saya..~

Rindulah dengan celoteh Kak Ayu..hehehe

mimie =) said...

eh akk...mcm mne nk tau blog tu ad malware ke x..???hehhe..mimie ni newbie ag...so xtau...nanti akk bgtau kat blog mimie ek..

Unknown said...

assalam ayu...info yg bagus..tq sharing dear...:)

azzey said...

blog saya ada ke ayu?