CITARASA RINDUAN

Wednesday, March 16, 2011

Makluman..........

Bismillahirahmairahim…
Selamat pagi rabu sahabatku semua….
Pagi ini mungkin aku akan sibuk menguruskan citarasa rinduan, ada beberapa tempaha dari sekolah rendah berdekatan…….
Ditambah lagi, sejak aku kekurangan pekerja…mungkin aku akan kurangkan sedikit berblog….
Salam sayang dari ayu- citarasa rinduan…

19 ulasan:

jeBateja said...

Eh...kita leh tolong....nak tolong buat apa...? kita leh jerk buat apa2 pung....ahakz

Sunah Mohammad said...

kalo saya takde master ni mesti saya pi tolong akak...huwaaaaaaaaaaa~~ kesian akak...akak kuat! chaiyok2!

CuteOven said...

jeBateja..tolong makan je lah kan ayu....he3

mamaijat said...

...sayang....keja2 juga..rehat jangan abaikan...

CiKaLi said...

have a nice day akak..
chaiyo.. chaiyok...

AMMAR YASIR said...

Salam sayang? Hehehehe...salam sayang jugak kat akak

tun_telani said...

alhamdulillah.. byk dpt tempahan.. semoga cepat mdpt pekerja baru. take care akak =)

cik pulau said...

cik pulau akan rindukan kak Ayu.. ^^,

eelobor said...

rezeki.....masyukkkkk

Lelaki Ini said...

meh2x ..
nak tolong skit!
hehehe

akuanakpahang said...

Salam, buat le yang mana penting dulu blog no. 2 dah kan :)
New Entry "Telefon bimbit punca lelaki mati pucuk"

nur said...

tolong makan bolehla.. hehe.. takpe.. setuju kata AAP tu..

JOM TENGOK GAMBAR BEST!!
JOM KE: ALL IN ONE

mama maman said...

chayok...chayok.... :)

estee_8980 said...

salam..BW here...

HATYCIKNUURUL said...

salam kak ayu,.meh nk tlg,.sy dh dkt ngn akk ni,.ermm,.

LinRosly said...

Assalamualaikum Ayu...

Kak Lin nak mintak kerja kat Restoran Ayulah...hehehehe

Pai said...

hurm.... x pe kak...
nanti2 senang2 syer tolong..

azzey said...

Tak pe ayu. utamakan yg utama ; punca rezeki tu.....

aLieF si Muncung ManiS said...

kak ayu,salam sayang daripada alief gak..buat kerja elok2 ye..