Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Thursday, March 24, 2011

Aku HEBAT!!

Peeh!! Tajuk tak hingat dunia…..( nampak sungguh ayat-ayat riak dan bangga dari daku!!, subhanallah)

Tapikan, dalam pada aku ada masalah dengan pekerja. Baru aku berpuas hati dapat melakukan pekerjaan sendiri..walau penat, aku tak kisah langsung pun….

Memasak sorang-sorang…..ambil order sorang-sorang, basuh pinggan sorang-sorang…..HEBAT kan aku?? (riak lagi!!)

*****************
Pekerja nan 1 tu, still merajuk lagi…..tak kerja hari nie dari semalam, nampak sangat dia yang salah dengan pekerja lagi sorang tu..

Tak apalah, kita lupakan kisah tu…..kalau dia masih tak kerja juga, aku berhentikan jer…ada aku kesah??

Esok Citarasa Rinduan tutup (cuti tetap setiap minggu), so…….ada sesiapa nak cadangkan destinasi percutianku selama 1 hari?? Atau!! Wajarkah aku tidur dan bermalasan di rumah????



PS: kalau pi spa okey jugak kan?, wah……aku nak mandi..badan bau masam oooo……..

23 ulasan:

JunAina said...

jalan2 lagi meletihkan, baik lpak2 dan bermalas2an...besh...

kalau gi spa pun besh gak nanti orang layan urut2 picit2...wahhh... hilang lenguh2 badan...

Aku Anak Pahang said...

Assalam, kalau dah macam gayanya baik bawak berehat-rehat segar minda semula :)

The Norah said...

wahhh...selamat beristirehat sis...selamat bercuti jugak...;D

kella said...

wah.. memang hebat kakak ku yang sorang nih! caya la kak!
hmmm... betul.. apa kata manjakan diri sendiri dengan spa, atau urut mengurut.. sure badan nak kena urut tu.. heheh..
kak ayu mana da masham... wangi je..

:)

NadiRah said...

alolo sian~

kalau gitu g spa lah kak..
huhuhu...

jeBateja said...

ala cuti ya tokeh....kita pigi picnic laaaa....kasi cuti2 bersama family looo....ahakz

said...

teringin nak rasa masakan akak

(^^,)❤..

Adinda Amy Sensei said...

gi jalan-jalan cameron kak....petik strawberry..pastu bagi kat saya..bole??haha..

ckLah @xiiinam said...

Memang super hebat tu...

Jaga kesihatan juga ya Sis...

Sunah Sakura said...

wahhhh~~~ bestnye cuti~~~

Unknown said...

kalau satu hari je baik pi
membeli belah..
hhheheh

tun_telani said...

iyer.. akak hebat! superwomen blh wt semua tu sorang.. (mode: kagum!)

erienz said...

Rehat kat umah @ gi SPA ok gak...blh merehatkan diri ayu....dah hmpir seminggu penat bekerja...

eelobor said...

ayu....jom datang KL

logorithm said...

Kalau I lah, I bermalasan jer di rumah. Malas nak kuar rumah... tapi terpaksa kuar jugak lah sebab perut lapar.

Murni Alfathunnisa said...

Ayu, pergi je SPA..manjakan tubuhmu....:) bukan selalu...masa cuti rehat kan badan dan minda...okey pe...:) usah dipikir masalah kat kedai tu...letak tepi sat dulu..

Syafiq Rosli said...

rehat je kt rumah..hehe

Lelord said...

g massage la ayu

Cik Pulau said...

pheeewittt.. hebat tu..

esok pun cik pulau takde kelas...
and nak gi meronggeng dengan member sekolah kat mid..
jom kak.. join kitorang... lalala~

Kamsiah yusoff said...

shopping...release tensen hehe...akak suka spa...betul2 relaks....

Dearie Pearls said...

tidur... tidur...

hahaha...

*kalau pekerja tu memang dh tak nk datang keje then cari org lain je..
ramai lg org lain yg nk cari keje...
heeeeeeeeee...

ISZA said...

g spa.. best ooo..
lama x d spa..

ibuintan said...

cuti... gi spa... urut2, tentu badan segar semula