Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Wednesday, March 16, 2011

Terima kasih Blogger NorizamSabran


Aku curi masa sekejap, sementara nak siapkan tempahan makanan tengahari….lagipun tempahan untuk tengahari tak begitu sukar..hanya sayur kacang goreng (sambal goreng) dan ayam masak merah..air pulak sirap ais limau..

******************
Lauk pauk untuk diniagakan dah beres……..hanya masak 15 jenis lauk pauk….alhamdullilah dah sattle…..

*****************
Oleh kerana, hari sabtu..bakal mencipta sejarah untuk aku menjadi photographer…adalah aku belajar ilmu menembak, itupun hanya belajar ISO…lain-lain aku belum ada peluang lagi..
 Tips Asas Fotografi
Dan kebetulan aku mendapat ilmu daripada blogger norizamsabran…siap ada tips-tips nak ambil gambar pertunangan, perkahwinan, asas fotografie dan lain-lain….



Malam tadi, dapatlah aku belajar sedikit dari bro norizam..terima kasih bro…aku berlamaan di blog beliau…jom…kepada kaki photographer..kita sekodeng blog beliau. (pic kreadit to bro norizam)

PS: aduhai..makin aku belajar…makin banyak rasanya yang aku tak tau!!!

8 ulasan:

missbby said...

wah, ayu nak jadik photographer la pulak eh..saya ni belum ada kamera dslr lagi, baru kamera kecik pun tak abis ilmu, kalau dslr lagi laa..

wahida said...

bila la turn saya nak pakai DSLR...ayu belajar rajin2 tau...

sarah-najwan said...

wah...minat benar ngan gambr2 ek..

Unknown said...

x sabar nak tunggu gambar2 dari DSLR ayu tue....nnti dah pro blh ajar akak pulak yer...:D

Fyqa said...

wahh. sedapnya dengar masakan tu

:D

eelobor said...

nanti ajar aku lak eh....jangan kedekut ilmu tuh

Kak Amy said...

wah amy minat sangat gamabr2 nie..pasni leh ajar amy hehe..

azian said...

kak..nnt jemput ke blog saya...nak minta pandangan akak...tq...semoga hr sabtu nnt semuanya ok dan matoooppp!!!heheh