CITARASA RINDUAN

Sunday, March 20, 2011

Selamat pengantin baru temanku...



Alhamdullilah…….

Walau hari ini jadualku padat, dapat juga menghadirkan diri ke majlis perkahwinan sahabatku Ema dan Fahmie….

Ku mendoakan mahligai yang mereka bina kekal, di ceriakan dengan gelak tawa anak-anak penyeri rumahtangga mereka..amin

Jom…..ku abadikan gambar ini buat kenangan di majlis mereka pada 20 March 2011


Wah!! Aku berlakon tak hinggat dunia, terima kasih kepada sahabatku yang bantu ambilkan gambar sepotan ini… I like

14 ulasan:

Kalamhati said...

hehe i like alsooo!!!

Citarasa Rinduan said...

kalamhati...
lepas nie turn awak pulak

Areef Ibn Naim said...

assalamu 'alaikum kak,

wah, oklah kak gambar2 ni... n sy suka gak elemen drama dlm gambar... bkn sume org sporting bergambar ni... biasanya gambar tegak jer, hehehe...

IMANSHAH said...

cantiklah warna putih

Citarasa Rinduan said...

waalaikumusalam cikgu--
jangan tak tau..kak ayu nie suka belakon dalam bergambar bergambar...
mengalahkan artis pulak..hahahha

Citarasa Rinduan said...

cikgu iman--
sekarang nie trend putih kan>>??

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

selamat pengantin baru utk teman ayu tu..a'ah la aritu kwn sy pun pakai gini utk majlis kawen dia..

hazlin said...

amboi, ayu punya pasal, pengantin duk bawahpun tak apa.. :)

cikgu isza said...

len kali jangan lupa buat peace..
:D

sissyira said...

salam

comelnya..kita pun nak nikah gak la..hahah

alinac lover said...

hehhehe~ akak2~ apa dok kt pelamin tuu hehhee

Woofer Storm said...

slmt pgntin baru..nak kwin juga..heeeee

♕ Mr.IX ♂ said...

slmt pngtin baruu..mcm grand jer...

salam blogwalking awal pagi dari terengganu ni....^__^

jeBateja said...

wahhh...ingat kak ayu yg ambil gambo....kitanya perkahwinan ke 2 nanti...kak ayu ambil erk.....waka...waka....kena tikam dgn parang jugak si jebat ni kang.....