CITARASA RINDUAN

Sunday, March 20, 2011

Syuttt...ada lagi yang ku minat, bukan Photografie jer!!


Selamat berhujung minggu.

Hari nie, aku sangat sibuk di citarasa rinduan…
Setengah hari ku habiskan memasak….sekarang masa nak ke majlis kenduri kawin sahabatku ema……

Nampak gayanya. Walau aku sibuk, undangan dari sahabat-sahabat mesti ku utamakan…

Hadiah dah molek ku bungkus….sekarang masa nak solek ala kadar…karang terlebih kadar….orang tersalah pilih pengantin pulak…huhuhuhuhu (haru)

Oh yer!!.. terlanjur aku nie minat dengan photografie, minat dengan dunia masakkan, sukan…. Ada lagi yang aku belum kongsi dengan korang….

Aku minat dengan motor berkuasa tinggi…CC? sure 250 ke atas

Dan impian aku…..

Tara…………….






PS: amacam?? Layak ke aku tunggang motor jenis nie?? Dah!!! Jangan nak berangan…….cepat bersiap puan Ayu…pi kenduri kawin…hahahah

15 ulasan:

NadiRah said...

ish3..cepat kak..nnt lauk habis..huhu

tun_telani said...

fuyyooo.. gaya dh ada tu kak ayu.. buleh aa angkut sebiji.. hihi

diana said...

wow!!
mengancam..
hehhe

dieya said...

suka jugak! tapi mak tak bagi amik lesen moto :-(

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

sy suka bonceng jer..nnt ayu dah pandai bawak sila dtg skudai ambik sy bawak gi umah mat gebu ehhh

suri solehah said...

salam ayu..hehe..ada kelas gitu..dan tak nasi kenduri? :-)

Sunah Mohammad said...

wahhhhhhhhhhhhh!! besarnye akak!!! hahaha~

nur said...

besaunya.. nk gak..
JOM KE: ALL IN ONE

Mat Gebu said...

hahaha...jgn lupa bawak DSLR sama...

Kengkawan said...

hehe
gayat je.. hehe

Kalamhati said...

whaaa my dear sis ni!!kemain lagi..bravo!hehe

Dearie Pearls said...

kita punya minat yang sama.
hari tu servey motor berkuasa tinggi.. harganya..????
dah nak sama dengan inspira..
tengok je ar motor tue.. heeee

ZanaNordin said...

wah kak....motor besar tu
uish...mana tahu ada rezekikan
merasa beli motor besar camtu
boleh ler join linda onn

alinac lover said...

heheh pengsan T__T

mcm2 kak ayu minat ek~

lasak jgk ye

aliza said...

x cam besar lak moto tuu..