CITARASA RINDUAN

Thursday, March 24, 2011

Bukan senang nak senang.....

Selamat pagi semua….
Alhamdullilah, malam tadi, daku dapat tidur nyenyak..sedar-sedar dah jam 5 pagi…..

Terima kasih sahabat-sahabatku semua yag sudi memberi nasihat, memberi semangat seterusnya mencetuskan perasaanku dari kecewa (emosi sebab penat) kepada perasaan lebih ceria….

Syukur sebab masih ada lagi yang sentiasa menyokongku, memberi galakkan….inilah hikmah berblog…pelbagai ilmiah diperolehi, malah hari-hariku diisi dengan sahabat yang sentiasa memberi respon kearah kebaikkan….

Sesungguhnya, bukan senang bergelar peniaga, dan bukan senang nak menjadi senang……..berkat kesungguhan diri, jati diri…….insyallah!!!! pasti BOLEH..


PS: jom…..ke citarasa rinduan…..



23 ulasan:

kakcik said...

Teringin nak singgah di CR, tapi entah bilalah kakcik boleh sampai ke sana... Singgah kat blog sajalah...

Mas said...

alhamdudillah, nyenyak ayu tido mlm tadi....
moga ayu ceria2 sepanjang hari ni...

❤ C!K MAZ's❤ said...

teringin nak singgah kat kedai ayu..tapi kat mana ye...manalah tau kot2 sy lalu kat situ...bolehlah singgah...hehe

jeBateja said...

kita mcm kakcik jugak...teringin nak ke CR....nak makanan paling special sekali.....ahakz....dan....dan...dan...nak tgk pekerja yg merajuk tu...waka....waka...

Kakzakie said...

Kakak nak masuk pun asyik terkunci je CR tak benarkan kakak masuk.

Macam nak merajuk dah jadinya...

Mungkin kini dah dapat masuk blog tak lama dapatlah makan kat CR. Dekat tapi masa terhad....

ainnoraini said...

selamat pagi ayu...
selamat kembali bertugas setelah tido lena malam tadikan...

kite mcm malas jer nk bangun..sebab hujan subuh tadi...

unknown girlz said...

Bukan senang nak senang.....? LIKE2..
yang penting,jangan putus asa :D

CT NoArIzAh ArIs said...

Ya.. usaha tangga kejayaan... lbh manis jika kejayaan itu atas titik peluh sendiri.

EiJa ZaQuaN said...

slmt pagi ayu,

yup..btol tu..itu la antara hikmah berblog kan..terharu bila ada kwn2 blog yg bg semangat kat kita w/pun hanya kenal di alam maya..

pstt..kalau dekat agaknya eija msti singgah CR ni pekena mee bandung ayu..

Bionic women said...

Rezeki berniaga itu kan yg paling berkat..kalau kita buat mengikut sunnah..huhu
semoga akak trus mj jaya..amin

miloais said...

nok.... kat sini subuh tadi hujan lebat
rasa tak mo bangun
otomatik mood nak pi keja merundum...

tapi - akhirnya - gi keja gak lah
sbb teringat - banyak drawings nak kena print!

sob sob sob

as per topic
memang - bukan senang nak senang
tapi ramai yg ambik jalan singkat untuk senang - ENE lah.... damaica lah... toto lah...
hampeh sungguh hoccay!

LinRosly said...

Assalamualaikum Ayu...

Apa kabar? Perbanyakkanlah sabar..kerana sabar itu sebahagian daripada iman.

Falsafah Hidup Kak Lin senang jer...
"Biar Org Buat Kita Jg Kita Buat Org" sbb Kak Lin nak kutip byk pahala tau! hahahaha...ampun ayu Kak Lin gurau jer.

Mamamya said...

semoga ayu lbh ceria pagi ni.....

adat resan dala kehidupan pasti ada suka dan duka....

akak pun kdg2 emo jugak dik....:D

s1t1 2uL41k4 said...

moga satu hari nnti, akan smpai jugak ke citarasa rinduan tu.. =)

sarah-najwan said...

memang susah nk senang tapi bukan mustahil
jika org lain boleh kita juga mampu jika kene caranya..

relak2 deh..hepi2 sokmo..

azian said...

adoiii laaaa...
kl nak ke citarasa rinduan perlu bawa:
pizza
kek coklat kukus
muffin
apa lg yg awak nak kak???

heheheheh

soto satu!!!

akuanakpahang said...

Assalam macan kalau kita bersahabat pesan berpesan juga.. selamat maju jaya.

Amy Syaquena said...

insyaallah ada rezeki satu hari satu masa amy pasti akan singgah di CR..

kella said...

alangkah bestnya kalau dekat si citarasa rinduan nih.. boleh gi makan tengahari kat sana sekarang nih..kak ayu,, kita lapo sangat ni.. mesti best best lauk kat CR kan...insyaAllah.. panjang umur.. kita jumpa..

kella said...

alangkah bestnya kalau dekat si citarasa rinduan nih.. boleh gi makan tengahari kat sana sekarang nih..kak ayu,, kita lapo sangat ni.. mesti best best lauk kat CR kan...insyaAllah.. panjang umur.. kita jumpa..

ibuintan said...

nak jugak sampai CR... jauh tak dari mersing tu

mungelily said...

welcome k.ayu..
kak..nk tnyaer..mcm ner nak seting hari ek kat blog??
blog sy lambt la...arini dah ari khamis..tp still rabu lg kat blog..huhu
pastu kan kdg2 sy xdpt nak komen org punyer post..huhuhu

Ati Masrif said...

berniaga melayu dgn melayu ni
selalu sgt berdengki dan iri hati

hati-hati ye ayu