CITARASA RINDUAN

Wednesday, March 30, 2011

Rumah Perempuan ker lelaki?

Selamat tengahari,,,ambil masa sekejap, baru ambil umai dari sekolahnya…


Hari ini, aku dapat laporan tentang masalah pintu rumah pekerjaku.. kunci didalam, namun pintu luar telah tertutup/terkunci secara tak senghaja, dan maksudnya…aku tak ada cara lain kena panggil tukang kunci untuk buka pintu.. kalau aku yang sattlekan sure satu pintu aku cabutkan…hahahha

******************
Bila tukang kunci dah sampai…inilah kali pertama aku masuk ke rumah pekerja citarasa rinduan…

Mak datuk, tombol pintu tertanggal budak-budak nie… (ganas gile..) tak silap sebelum abah kena tahan ward, aku baru gantikan pintu baru sebab pintu lama terkopak…..aduh!!!!

Bila, pintu dah boleh dibuka…..maka terserlahlah segala pemandangan yang sakit mataku memandang……

Pemandangan ala-ala Macam nie!!!

PIC from google



PS: dalam hatiku, ini rumah perempuan ker, rumah lelaki???? siap depa..sekejap lagi dengarlah leteren dari majikan mereka...tunggu.......


24 ulasan:

missbby said...

Abis majikan dah nak marah tu..hehe

Nur Hawa Mohd Zin said...

skunk tak kira laki atau perempuan...kalu dah malas..malas jugak...ada laki yang rajin kemas rumah mengalahkan perempuan..macam abah awe...heheh

Lelord said...

huhuhu akak x tahan umah sepah...najlaa ngan papa slalu kena sound

ibuintan said...

hahaha... buat hari kerahan tenaga untuk semua pekerja, hari bersihkan rumah

ayu... mereka penat tu

miloais said...

aigoooooooo!~ bleh ternak tikus dah ni
memang kena buat pembersihan kalo dah camni... bahaya nokkkk!~

Sunah Mohammad said...

aiyok.....dahsyatnye lah...

azwa amani said...

betul tuuu..huhuhu...kekdang tengok orgnyer pndau bergaya...gi kelas baju matching dnegan kasut n beg..bila buat dcssion kat rumah, tak tahan mata memandang...Islamkan suka pada kebersihan, so..jagalah diri, pakaian, tempat tinggal dan tempat ibdah agar sentiasa bersih

ArMie said...

pintu blkg umah sal pun tombolnya rosak. memula dari luar takleh bukak, bila digodek-godek, sudahnya langsung tak boleh bukak sudah.... hihihi.. sian hubby ku...

Huszaini said...

rotan jer! hehehehe

Ati Masrif said...

sori bos...
depa bz memasak kat kedai kan..


^__~

nyanyisunyi said...

Masyaallah..
anak2 ida dua2 lelaki..kalau tk kemas tempat tido pun ida mengamok...ish,ish..

sahromnasrudin said...

mmg patut diamuk ni hahahahaa

mungelily said...

haha...itu ler..kalo k.ayu yg jd pembuka pintu memang tercabut ler pintunyerr hehee...

pemandangan begitu memang biaser k.ayu kalo tgh malas...haha,,kalo rajin nanti kemas balik ler tuhh..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

haha...sarang tikus

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

sabar jelah diaorang ni ye.. biasanya perempuan pembersih.. selalunya kalau dlm rumah ada sorang yg pembersih insyaAllah.. mesti rumah bersih.. tapi kalau semua yg ada dlm rumah tu pemalas.. mmg bersepah le jwbnya.. hehe..

re: t.kasih sudi add ke bloglist citarasa rinduan.. akak follow CR juga ye..

ainnoraini said...

bukan setakat lipas...tikus pun ade..

pemalas ke ape manusia ni...

zeqzeq said...

Jap nak bodek majikan

sarah-najwan said...

siap la korang nati..
bos nak marah tu..baik korang kemas..hehe

Adinda Amy Sensei said...

kak ayu....apa khabar?

munna said...

alamak...bos dah marah.. siap lah semuanya...

mmg patut tegur Ayu... kalau di biarkan makin parah jadinya.. jgnkan tikus ular pun boleh masuk nanti

Panglima Muda said...

orang maleh tu

BIONIC WOMEN said...

mesti mereka marahkan dan salahkan kunci tu sebab mengantoikan mereka..sebabkan mereka kena mrah..hahahaha..

kalau org pompuan tu, x kira ler bujan gker dah kawin ker tetap ler kena bersihkan..ayu kan????

norinaomar said...

saya pun kaki sepah gak,huhu..penyakit M tu banyak sangat

Ujang9897 said...

saya ala2 mcm tu...*boleh tak..=)