CITARASA RINDUAN

Monday, March 21, 2011

Akan diusahakan.....

Online sekejap sementara nak tunggu umai tidur, umai kalau baru balik sekolah mesti nak kena dodoikan…kalau idak….sure 1 hari tamo tidur….kelam kabut aku uruskan umai sambil layan kerenahnya..

Macam biasa….siang hari aku sibuk menguruskan citarasa rinduan, kebetulan tadi blogger cikgu masrini ada komen ke entryku sebelum ini,,,,beliau kurang sihat…..alahai kesiannya..kak ayu mendoakan cikgu cepat sembuh yer...
 
Buat cikgu masrini….kak ayu tak ada jual bubur nasi…bukan tamo niaga masakkan mudah ini, walhal hari-hari masakkan bubur untuk FIL yang ada masalah kesihatan…

Tapi, akan di usahakan untuk mempelbagaikan menu..

Terima kasih yer, kerana beri idea pada kak ayu….

14 ulasan:

NadiRah said...

baiklah kak~ hehe

eelobor said...

tak kira.....aku nak gak menu bubur nasi dari CR

Sunah Mohammad said...

bilalah saya berpeluang nak makan kat restoran kak ayu ni.....

Mama Hanim said...

sedap gak tu bubur nasi..
Tiba Masa 7 BE Dicashout, Cek Ke 3 2011, Alhamdulillah

Pai said...

bubur nasi...
lobak masin....
ikan bilis...
letak kicap sikit...
pun da sodap...
hehehe

cik pulau said...

laaa.. ingatkan kak Ayu nak usahakan dapatkan umai adik kembar ..
rupanya nak pelbagaikan menu rupanya.. hahaha~ ^^,

azian said...

nak soto satuuuuuu!!!!

Dearie Pearls said...

nak bubur sikit?
heeeeeee

love bubur..

mama maman said...

mama yana suka bubur ayam.... :)

tun_telani said...

kak ayu.. tgh duk bz kt CR pon sempat bukak blog ek? hihi

Nur Azila Ismail said...

smoga terus maju tau kak :)

Masrini Karim said...

hihihi..sukenye dapat akak cm kak ayu..prihatin..thumbs up kak ayu..alhamdulillah...selepas rest ari neh..sendi2 semua pulih..menderita sangat kena tongsil..nak telan air liur pun payah..perut lapar..tp keinginan nak makan mati bile telan makanan dengan air mata..wuuuuuhhhuuu...

Lelaki Ini said...

chaiyok2 akak!

akuanakpahang said...

Kalau dekat leh juga kita singgah :)
New Entry "Berat kes ini, kes akad nikah"