Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Monday, March 21, 2011

Isnin yang PANAS,

Ambil masa lagi………

Tak sempat blogwalking ke blog sahabatku semua…
Hari isnin ini aku tersangat busy….

Harap-harap tak lah sahabatku semua terasa hati…Yalah kan, aku bukan blogger tegar (100% depan PC) tapi mengunakan peluang yang ada untuk meluaskan pengetahuanku seterusnya melebarkan lagi sayap citarasa rinduan.. dan aku bukan suka cari lawan..tapi cari teman..
************ 
Berblog memang seronok, sambil luaskan pemahaman dan pengetahuan ilmiah mahupun kongsi kreativiti….jika jumpa blog yang satu kepala…..bolehlah dijadikan sahabat dunia maya…DAN
Mana tau, ada rezeki…..boleh gather2 dengan korang, aku belanjer…hehehehe
************

Korang nak tau, apa yang membuatkan aku sangat busy?
Jawapannya
Aku dok edit gambar pertunangan sepupuku sambil layan pelanggan…(2 kerja 1 masa)….tak apa AKU BOLEH!!! Wah….pengsan….


PS: korang dah tengok video panas??? Peeh……..Rakaman Video Aksi Seks Dipercayai Pemimpin Tertinggi Pembangkang Kini Muncul…..panasnya!!!!

10 ulasan:

Kakcik Seroja said...

Tak apa.. ada masa nanti, jalan2lah ya? :)

sarah-najwan said...

jika bizi..setel dulu keje
akak suka..wat keje sambil tenet..heheh

**nk tgk la video tu..lallalaaa

suri solehah said...

salam..wah kat sini hujan satu hari..selamat memyetelkan kerja ayu

Rina Rahamat said...

samala..sy bernlog pun dulu mula² sbb nk bisnes online..lama² jatuh cinta dgn dunia ini..sbb tu bukak dua blog..sy pon bz gak walaupun surirrumah..curik² time je blogging..hehe

Cik Pulau said...

waahh.. busynya akak kita sorang ni..
ehhmm.. tu pun dah kira tegar tu...
busy pun sempat lagi update blog..hehe..
bila nak ada rezeki jumpa ni.
ada orang nak belanja.. sukenye,,. lalala~ ^^,

eelobor said...

bizi2 ayu pun masyukkkkk.....

Mak Su said...

banyak kerjanya tu... :D

Cikgu Nurin said...

Ayu....wahhh superb gitu....Saya tak sekolah ari ni..demam menggigil melanda...baru sekarang boleh bangun bw kamu....

ckLah @xiiinam said...

cklah pun semakin kurang ruang untuk berblog mutakhir ini. Ditambah pula semalam modem wiFi kena sambar petir. Guna brodband yang lembab ini dulu. Maaf ya Ayu...

azzey said...

bese le tu ayu. kdg2 busy...kdg2 free..:)