CITARASA RINDUAN

Tuesday, March 15, 2011

Jom sihat, mana tau boleh terima saham RM 100,000.00

Fuhh!!!

Baru lepas buat workout kat umah…..selepas 4 hari bercuti bergym…aku sambung mana-mana skill yang aku pelajari di GYM bandar tenggara

Mujur aku masih belum lupa….
Maklumlah….bergym setakat yang mampu…kalau ada masa, baru aku tonjolkan diri..
Kalau tak……..jogging di kawasan padang berdekatan atau workout selama 1 jam…nak sihat… kena ada stamina yang tinggi

Oh yer.,,.bercerita tentang kesihatan, bersukan…..aku nak ucapkan tahniah untuk Juara All England, Chong Wei sebab mengharumkan nama Malaysia
*******************
Dan………..terbaru..Lee Chong Wei menerima  RM100,000 unit amanah saham Permodalan Nasional Berhad (PNB) daripada kerajaan Malaysia atas kejayaannya mempertahankankan kejuaraannya pada Kejohanan Badminton All-England awal pagi Isnin.
Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak menyampaikan hadiah tersebut kepada Lee, yang tiba dari London pada pukul 6.45 pagi tadi, pada majlis sarapan pagi di Seri Perdana di sini, Selasa.
*******************
Tahniah dato………..
Jom..ramai-ramai kita hidup secara sihat…mana tau, satu hari kita bakal mengharumkan nama Malaysia….Tapi, kalau aku…takat bawa nama Citarasa Rinduan ke Antarabangsa…rasa-rasa okeylah juga…

Mee bandung satu!!!

6 ulasan:

Jamiel said...

Amalkan gaya hidup sihat..
Kalo xde hadiah pun tak rugi..

Sis-Lin said...

Ayu berGYM? fuyoooooo...ptut le tgk tangan berketul2 ala2 Ben..hehehehehhe

Sis angan2 mau gak ke GYM ni..nk bg 'tegang' otot...kasi mantop!

padlie said...

Jangan berGym kerana nak duit... hehe

Entry terbaru padlie: BEN ASHAARI : BLOGGER IKUT NEGERI KELAHIRAN

akuanakpahang said...

Assalam, kita setakat berblog aje x tahu le boleh lepas kemana :(

Cik Kamoo said...

Tak dapat 100,000 pun x pe! Janji leh kurus n sihat....so, duit pun tak bazir nak beli baju suar baru...he he he

azzey said...

Nak sikit yg 100,000.00 tu...hu3....