CITARASA RINDUAN

Sunday, March 13, 2011

ADY Budika Jatuh cinta sama dia!!!

Baru aku perasan entry si ady budika, (bakal suami terpilih untuk blogger sunnah) hahahhaa...Jangan marah yer jejaka terpilih……..nanti kakak ko pengsan  kena hempuk dengan bantal.

Rupa-rupanya si ady sudah jatuh cinta sama diri ku……

_____________________________________________________
Harap lepas ni masih boleh bersua..AKU JATUH CINTA sama dia!!!!! sama siapa...??? akak yang banyak cakap itu...hahahhahahha...Sis Lin ngan Citarasa itu..huhuuuuhhuhu...sangat2 swetsssss...sukenya!!!
____________________________________

Peweet….ady ko nie jatuh cinta sama akak ker? Sama si sunnah??? Bak sini kongsi perasaan?..kakak ko pengsan sambil kipas tangan.....



PS: aku nak kena belajar berpantun nie, mana tau..2,3 bulan lagi ada orang nak masuk meminang wanita terpilih di UTM skudai?  Cik mat…kita jadi tukang masak pun boleh kan?, kalau tukang kepoh…tarik sis lin sama yer!!


18 ulasan:

NadiRah said...

hahahah!!!
nad belah pihak perempuan!!
kih3

AdyBudika said...

ahahaahhha...adoi.....sejak semalam mulot nie tak leh tutup dari senyum..ahahaha...tiga serangkai yg sangat kecoh (mat, sis lin ngan citarasa) ahahahhahah

Citarasa Rinduan said...

nad--
okey..nanti kak ajar cara nak buat barang hantaran yer..

adybudika--
hahahha..sila jangan pendam..lama2 boleh pitam..waka..waka...

senyumSOYA said...

hehhehe...
pantun jangan x pantun~ tahniah!!

shahjiehan said...

wah3... femes tol ady nih.. smapikan ade ramai yg minat...waaaa x aci...

shahsyaz said...

wah, shaz nk jd pengapitlah..belah perempuan..hihihi

Sunah Mohammad said...

erk! akak oiiiiiiiiiiii~~~~~~~~~~~~~~ hahahaha!

Citarasa Rinduan said...

senyumsoya--
agak2,,pantun jenaka ker, formal eik?

shahjiehan--
ady tu jejaka terpilih...karang kalau dah kawin..dah tak terpilih lagi...waka..waka

syaz--
pengapit? boleh juga...nanti kak carikan baju sedondon eikk

sunnah--
eh!!!! apasal yer?..(buat tak tau..konon-konon)

cik pulau said...

err.. cik pulau nak pun nk tolong "tengok" kak Ayu and che mat masak la cenggini..
dah mmg bau nasi minyak la...

psstt... abg Ady.. bila lg??? cepat2 la.. jangan tunggu lama2.. nanti lama2.. dia memang milik kamu!!! ^^,

~CiK TiNieY~ said...

semua orang mendoakan ady dan sunah...rasanya dah lebih 40 kali nih...memang betul2 jadi dah pasni...haha

Citarasa Rinduan said...

cik pulau--
kena tolong kupas bawang tau..kalau setakat tengok...tak aci,,nanti kak bagi sebakul bawang putih..halia...kentang....eik, yang lain kita serah kat blogger UKM pulak...


cik tiniey--
amin..amin...wah....moga2...kak minta bantuan awak jadi tukang agkat hidang eik, kita cari baju sekayu..biar sepadan...

AdyBudika said...

insyaallah...sama2 kita doakn k :)

Siti Nur Fatimah binti Mohamad Ali said...

siapa2??

CuteOven said...

sweet,sweet,sweet..cepat2 jgn tunggu lama2 jgn lupe jemput kite...

NadiRah said...

wahh!! respon adi positip lah kak ayu!!
kak sunah???cne lak??huhu

rosmina samin said...

wah suka baca berita2 gembira mcm ni :) chuup sy n Cik Pulau tolong "tengok" ok ke kak ^^

Sis-Lin said...

jatuh cinta dgn kita????/// hahahahahahaha...aduhhhh si ady tu lebih gelak dr kita ayu..kita yg bt dia gelak..nsb tak sampai terkucil..kakakakakah

ku izzati said...

nak join!!!*tetibe nyampuk*