Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Saturday, March 26, 2011

Update kesihatan FIL (AYAH MERTUA) lagi.......

Keadaan abah amat lemah, namum tetap tersenyum bila aku memicitkan badan, kepala dan kakinya…(aku tak tahu mana yang sakit, hanya menyentuh badannya, tanda aku mahu dia tabah)

Aku tahu, dia sangat lemah, 4 jam bergelut dengan bius dan wayar yang berselirat……….24 jam tidak makan hanya dapat minum air untuk tenagannya, namun..sekuat mana pun dia……?

Dia tak mampu,kerana penyakit kencing manis yang dihadapinya membuatkan dia terlalu lemah tanpa ubat kencing manis dan mengambil makanan rujinya..

Abah………
Kuatkan semangatmu…..
Tabahkan hatimu melalui dugaan ini

Walau kau tiada anak yang lain…menantumu ini lebih cekap menguruskanmu tanpa apa-apa balasan…….

Semoga abah semakin sembuh…

Terima kasih teman-teman yang selalu mendoakan kesejahteraan abah........buat masa ini aku terpaksa update blog lebih kurang tanda aku berkongsi kisahku kepada kalian.........TERIMA KASIH menjadi sahabat setia  Blog Citarasa Rinduan

19 ulasan:

Aku Anak Pahang said...

Doa dan harapan semoga beliau di berikan kesihatan yang baik dan sihat sepeunhnya insyaallah

Ayu said...

Semoga cepat sembuh...amin...

Unknown said...

Assalamualaikum Ayu

Semoga Ayu tabah didalam menempuh dugaan ini...Kak Lin doakan semoga abah Ayu cepat sihat hendaknya Aminnn...

Izan Ishak said...

izan doakan FIL ayu akan bertambah sihat lepas ni ye dan ayu tabah menempuh dugaan ni ~

Hudalatip said...

semoga cepat sembuh yea..

Unknown said...

harap abah akak tabah yer

Anonymous said...

salam..hye :)
mtk tolong vote saya boleh ?? hehe..
sori la mencapub kat sini..
tlg ke blog saya eh..

http://wanakmalzulaikha.blogspot.com/2011/03/vote-for-me.html

klik je gambar saya ..ikut step kat blog saya..simple je..

bersama menaikkan nama muslimah malaysia :)

Allahuakbar!

Anonymous said...

tenkiu :)

jeBateja said...

uikk...baik nya kak ayu....moga mendapat pembalasan baik jugak nanti....

Sha@Mama TinaAzra said...

kasihilah ibu bapa mertuamu seperti kamu mengasihi ibu bapa kandungmu sendiri..Ganjaran Allah menanti

Operation berjalan lancar nampaknya. Insya'allah beberapa hari lagi FIL ayu akan semakin kuat. Ayu pun kene kuat k..

hentian said...

saat saat begini, dia perlukan sesaorang di sisi. sesaorang yang dia sengnagi.

jangan lepaskan peluang ni!

munna said...

semoga FIL Ayu lekas sembuh...nasib baik ada menantu macam Ayu yg sentiasa ada membantunya...

tun_telani said...

assalamualaikum kak ayu.. mg ayah mertua akak cepat sembuh, iA.

Siti Indrawati said...
This comment has been removed by the author.
Siti Indrawati said...
This comment has been removed by the author.
ibuintan said...

moga abah mertua Ayu cepat sembuh..

Adinda Amy Sensei said...

moga kak ayu tabah dan terus tabah..dengan dugaan ini..

nur said...

semoga FIL lekas sembuh..
http://nurhafiz2009.blogspot.com/2011/03/aku-mesti-jenguk-blog-ni-hari-hari.html

Unknown said...

kak~ jemput dpt blog saya~

da bertukar wajah~