CITARASA RINDUAN

Friday, March 4, 2011

Memang Rezekiku............

Selamat malam semua..

Hari nie, jadualku amat penuh…walau Citarasa Rinduan bercuti..tapi..aku penuhi dengan pekerjaan yang lain..

*************
Petang tadi, rezeki keduaku bergolek, setelah 2 bulan aku menunggu kekasih hatiku…akhirnya…berjaya ditanganku pada petang jumaat ini……OH!! Nikon DSLR kesayangku…

Terima kasih kepada ahli keluargaku yang bersusah payah membantu menyegerakan proses mendapatkan DSLR ketanganku..Sangat terharu

Lebih-lebuh lagi kepada ayahanda yang menerbangkan DSLRku dari USJ terus ke Kulaijaya…….

PS: Rasanya salah seorang sahabat yang aku kenali dalam dunia blog yang melibatkan diri dalam dunia Photografie…selain Ben Ashaari, tentunya blogger eelobor yang semestinya sifu dalam hal gaget tersebut…….psst….agak-agak boleh tunjuk ajar budak sekolah nie ker idak????

22 ulasan:

Ayuni said...

tahniah!

mungelily said...

ouww beshnyerr DSLR tuhh...
:)

eelobor said...

nak belajar, bak sini pengeras ayam golek, tom yam seafood, ikan siakap 3 rasa, ketam masak cili 5 ekor. bawak semua pengeras2 tuh selama 5 hari 5 malam. hahahaha

Citarasa Rinduan said...

ayuni--
alhamdullilah...rezeki hari jumaat lagi

lily--
alhamdullilah, tercapai hasrat dan impianku

eelobor--
alhamdullilah..ingat kapal terbang, jet dan bas bijik...beres,.,

akuanakpahang said...

Salam , tahniah dah jumpa idaman kalbu :)

Citarasa Rinduan said...

akuanakpahang--
lepas nie dapatlah saya belajar sedikit ilmu photografer...mmg saya minat benor

Mas said...

perhhhhh...dslr tu idaman mas gak...
jelesnya ayu dah dapat..he..he..
tahniah ayu....
doa2kan untuk mas juga yer..he..he..
nanti tunjuk tau idaman hati ayu tu...

Citarasa Rinduan said...

mas--
syukur sangat2..
nanti bila ayu dah pandai..ada skill..ayu tunjukkan yer..
sekarang sedang mengoggle....hehehe

Mat Gebu said...

tahniahh ayuu....tuu diaaa...lepas ni ambik gambar lawa2 pulak yeaa..

Adinda Amy Sensei said...

waahhhh kak ayuuuu..punya dslr...mantappp aahh..hehe

Ummi AmnaAmzar said...

bestnya ayuuu..impian akak gak tuu..tp akak ni mcm mimpi je la nk dpt..hehe

Insan Marhaen said...

abah IM dulu minat berkamera. tapi tidak pula dengan IM..

Citarasa Rinduan said...

cikmatgebu--
hah!!!!! baru nk belajar nie..hehehe..nanti nak tuntut dg sifu pulak

adinda amy--
alahai yang,. biasa2 jer..orang lain dah lama ada...kak baru nak cekau..


ummi amna--
doakan yer. ayu nie dari dulu impikan sangat..akhirnya menjadi kenyataan juga...
pelbagai rintangan..buat muka seposen bila kawan2 ada sambar DSLR,...akhirnya tercapai.

terima kasih tak terhingga pada ~abang~ yang sudi memberi sesuatu yang selama ini menjadi impianku

Citarasa Rinduan said...

IM--

dalam family ayu, semua tak minat..entah eik..ayu minat benor ngan dunia photografe

munna said...

wah! lepas ni boleh lah berphotoshoot ye...

Citarasa Rinduan said...

munna--
ie mata pun jadi melilau..dok study dalam google...

mmg first time pegang dslr..hehehe

ibuintan said...

idaman hati ku jua tu... masih belum dpat juga lagi... ni yg jeless ni

Citarasa Rinduan said...

ibuintan..
baru tertunai hasrat dihati..nak cari suiz on/off pun terkial2..hahahah

cikgu isza said...

wah.. ayu.. best yer..
saya sekadar pandang jer..
leceh nak usung walaupun hati teringin..

Citarasa Rinduan said...

cikgu..
dah lama berkenan..nie tengah bilek dan pegang..tetap rasa alahai..lambatnya aku nak pandai..

azieazah said...

Setiap kali buat kerja luar kawasan, itulah kamera yang Kak Azie pikul. Tapi sebenarnya seornok wpun berat dan perlu jaga hati-hati.

Sekarang ni guna kamera hp dan digital sebesar tapak tangan jer. Mudah nak sumbat masuk poket seluar.

Pasni ambik gambar banyak-banyak tauuu...

Lelord said...

pheeweeet dh ade dslr..tahniah